آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 بهمن ماه 1397 = 18-02 2019

هشدار نماینده ولی فقیه در باره مشکل سفره مردم

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: مشکلات امروز مردم عمده اش که در حال تبدیل به یک نارضایتی می‌شود، مشکل سفره شأن است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی در شورای اداری استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور، با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در هرمزگان و تلاش‌های استاندار هرمزگان در این مدت قابل تقدیر است، تصریح کرد: مشکلات امروز مردم عمده‌اش که در حال تبدیل به یک نارضایتی می‌شود، مشکل سفره شأن است.

وی با بیان اینکه امروز گوشت قرمز با قیمت بالای صد هزار تومان را باید در خواب دید نه در عالم بیداری، اضافه کرد: باید رئیس جمهور و دولت به این موضوع فکر کند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه پروژه‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر زیرساخت‌ها باید به فکر سفره مردم باشیم و باید ببینیم اولویت کدام است و انجام شود.



پلنگ ایران زمین February 18, 2019 01:33 PM

نماینده رهبرِ انگل٬ غلامعلی نعیم آبادی٬
مگر تنها دشواریِ مردم گرسنگی است؟ ایرانیانِ دربند٬ آزادی میخواهند چپاول٬ تجاوز٬ کشتار و پوششِ اسلامی را دوست ندارند مردکِ الدنگ٬ نکوست بجای پیدا کردنِ راهکاری برای گرسنگی٬ در اندیشهِ گریز از مردم باشید که بزودی از ریشِ سپیدِ بی آبرویتان شماها را آویزان خواهند کرد هنگامیکه یک مرد و یا زن٬ پا به سن میگذارد و تجربیاتِ خود را به دیگران میدهد٬ درخورِ ستایش و احترام میشود ولی شما انگل ها چه سپید و چه سیاه٬ باید به ریشتان ری د شماها هتا کاری میکنید که ما ایرانیان ناسزاگویی کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: