آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 بهمن ماه 1397 = 18-02 2019

درخواست اعزام به بیمارستان نرگس محمدی رد شد

وکیل مدافع نرگس محمدی اعلام کرد روز یکشنبه ۲۸ برای ارائه درخواست اعزام به بیمارستان موکلش به دادیار ناظر زندان اوین مراجعه کرده اما دادیار از پذیرش درخواست او خودداری کرده است. به گفته بهزادی‌راد تلاش‌های او برای گفت‌وگو با سرپرست دادسرای اوین درباره علت عدم پذیرش درخواست نرگس محمدی، روزنامه‌نگار و فعال مدنی، بی‌نتیجه مانده است.

بهزادی‌راد با اشاره به اینکه موکلش هفته گذشته یک بار به بیمارستان اعزام و توسط دکتر نوربالا مورد معاینه قرار گرفته، افزود: «در این اعزام، دکتر نوربالا داروهای ضدتشنج موکلم را تجدید کرده و گفته باید ۲۵ اسفند هم نرگس محمدی را معاینه کند اما طی تماسی که اخیراً موکلم با من داشته، رییس بهداری زندان اوین به او اعلام کرده برای ۲۵ اسفند اعزامی صورت نمی‌گیرد.»

به گزارش ایرنا محمود بهزادی‌راد گفت: «با توجه به اینکه یک سال پیش پزشک متخصص نرگس محمدی تشخیص داده به علت خونریزی باید رحم او خارج شود، ششم بهمن امسال نامه‌ای برای رییس زندان اوین مبنی بر اعطای مرخصی استعلاجی به موکلم ارسال کردم تا موضوع را پیگیری کند. رییس زندان اوین هم نامه را برای اتخاذ تصمیم به دادستان تهران ارائه کرده که منتظر تصمیم دادستان هستیم و امیدواریم با توجه به وضع وخیم موکلم، مورد پذیرش قرار گیرد.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: