آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 بهمن ماه 1397 = 19-02 2019

کارل لاگرفلد، طراح مشهور مُد درگذشت + فیلم

کارل لاگرفلد طراح مشهور مد و لباس و مدیر شرکت شانل در سن ۸۵ سالگی درگذشت. این طراح خلاق و ستاره دنیای مد، روز سه‌شنبه ۱۹ فوریه و پس از دوره‌ای بیماری در منزل خود در پاریس چشم از جهان فرو بست.

به گزارش یورونیوز، آقای لاگرفلد که در هامبورگ و در سال ۱۹۳۳ زاده شده، یکی از مشهورترین طراحان مد و لباس جهان به شمار می‌رفت. لاگرفلد سابقه همکاری با برندهای مشهوری چون ژان پاتو، فندی، کلوئه را دارد. او از سال ۱۹۸۳ در شرکت خانه مد شانل مشغول به کار بود.

اون که زبان تند و تیزی داشت، افراد بسیاری را در جهان مورد نقدهای تند خود قرار داده بود. از آن جمله می‌توان به آنگلا مرکل، ادل (خواننده مشهور بریتانیایی) هایدی کلوم (مدل آلمانی) و همچنین پیپا میدلتون (خواهر همسر شاهزاده ویلیام) اشاره کرد.

آقای لاگرفلد در شو ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ شرکت شانل در پاریس شرکت نکرد و مدیران شانل دلیل این غیبت را خستگی آقای لاگرفلد دانستند. این طراح مشهور مد و لباس هیچوقت ازدواج نکرد و فرزندی هم ندارد.




www.youtube.com/watch?v=z-OjxzEYHCk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: