آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 اسفند ماه 1397 = 20-02 2019

ایران؛ نگرانی شدید خانواده گروگان لبنانی-آمریکایی

خانواده نزار زکا نسبت به وضعیت سلامتی او ابراز نگرانی شدید کرد

خانواده نزار زکا امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای به هفدهمین روز اعتصاب غذای او اشاره و اعلام کرد که وضعیت سلامتی او "به شدت وخیم شده است". این شهروند لبنانی-آمریکایی که در سال ۲۰۱۵ با دعوت رسمی مقام‌های دولتی ایران برای شرکت در کنفرانسی دولتی به این کشور سفر کرده بود، به اتهام جاسوسی بازداشت شده و در زندان به سر می‌برد.

در بیانیه خانواده زکا که روزنامه دیلی‌استار بخش‌هایی از آن را منتشر کرده، آمده است: «ما به شدت نگران وضعیت سلامت نزار هستیم، زیرا در پی اعتصاب غذا چند بار در روز بیهوش شده؛ همچنین به‌خاطر شرایط نامناسب سلول زیرزمینی‌ای که او در آن زندانی است.»

نزار زکا از چهارم فوریه اعتصاب غذا کرده و اعلام کرده که تا دولت ایران تاریخی رسمی و نهایی برای آزادی او و بازگشتش به خانه مشخص نکند، دست از اعتصاب نخواهد کشید.

دیلی‌استار به نقل از خانواده زکا نوشته که او "خواست ربایندگانش برای خوردن و انتقال به بیمارستان را رد می‌کند". خانواده زکا خواستار آزادی او شده است.



پلنگ ایران زمین February 20, 2019 10:18 PM

دستگیریِ نزار زکا میتواند با طراحی مابینِ سیدحسن نصرالله و خامنه ای بوده باشد و خانوادهِ او باید پاسخ را در سیدحسن نصرالله جستجو کنند
سگِ زرد برادر شغال است همانگونه که خامنه ای مردم را چپاول میکند٬ سیدحسن نصرالله شغالی ست که هم از ایرانیان و هم از لبنانی ها چپاول میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: