آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 اسفند ماه 1397 = 20-02 2019

مدیر ستاد انتخاباتی برنی سندرز مسلمان است

برنی سندرز برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد شده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت نامزدی خود را برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده و یک وکیل مسلمان را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خود برگزیده است.

فایض شکیر، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سابق بخش سیاسی ملی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU)، توسط سناتور سندرز به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی او منصوب گردید.

فایض شکیر پیشتر در اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، مشاور ارشد هری رید، سناتور سابق ایالت نوادا آمریکا و رئیس اکثریت سنا در آن زمان بود. او همچنین مشاور نانسی پلوسی، رئیس فعلی مجلس نمایندگان آمریکا بوده است.

شکیر در طول هفت سال فعالیت در مرکز ترقی آمریکایی، اتاق فکر لیبرال در واشنگتن، یک کمپین ضد اسلام هراسی را با شعار «ترس: ریشه اسلام هراسی در آمریکا» مدیریت می کرد.



شهنام February 21, 2019 04:15 AM

هر کسی‌ اسلام را بشناسد و از آن نهراسد یا فلج مغزی است یا یک قاتل بالفطره

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 21, 2019 04:17 AM

ارتجاع سرخ و سیاه همیشه و همه جا با هم هستند و برای نابودی آزادی و آبادی و انسانیت دست در دست یکدیگر شبانه روز تلاش و کوشش میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


گزارشگر February 21, 2019 03:08 PM

درود بر شما شهنام خان عزیز، مختصر و مفید هر چه را باید درمورد همبستگی ارتجاع سرخ و سیاه دانست در دو خط و نیم گفتید زنده باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: