آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 اسفند ماه 1397 = 20-02 2019

سازمان ناتو سخنرانی پوتین را تهدیدآمیز دانست

رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی سالانه خود تهدید کرد در صورتی که آمریکا موشک‌های خود را در اروپا مستقر کند، پایتخت‌های غربی را هدف موشک‌های روسی قرار خواهد داد. ناتو تهدیدات پوتین را "غیرقابل قبول" خواند و آن را محکوم کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه اول اسفند (۲ فوریه) در نطق سالانه خود در باره وضعیت کشور تهدید کرد که اگر آمریکا موشک‌های هسته‌ای میان‌برد خود را در اروپا مستقر کند، این کشور مقابله به مثل خواهد کرد و پایتخت‌های اروپایی در غرب را هدف موشک‌های خود قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهوری روسیه گفت که روسیه در صورت استقرار موشک‌های آمریکایی در اروپا مجبور خواهد بود واکنش نشان دهد و "مراکز تصمیم‌گیری" ایالات متحده را هدف قرار دهد.

ناتو در اولین واکنش خود سخنان ولادیمیر پوتین را محکوم کرد. دفتر نمایندگی ناتو در بروکسل اعلام کرد: «تهدیدات روسیه در هدف قرار دادن نیروهای ائتلاف قابل پذیرش نیست.»

ناتو تاکید کرده است که "ناتو یک پیمان دفاعی است و از اعضای خود در برابر هر تهدیدی دفاع خواهد کرد".



شهنام February 21, 2019 09:48 AM

یاران گرامی سگی عوعو کرده جدی نگیرید و خطاب به روسهای بدنهاد شما روسها بروید یه فکری به حال توپولف و لادا و جاده های درب و داغون و ملت گرسنه ی الکلی بکنید زدن مراکز ناتو پیشکشتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


گزارشگر February 21, 2019 02:55 PM

با درود به شهنام گرامی و تایید ایشان که سگی از ترس واق واق کرده اگر یادتان باشد وقتی ترامپ دستور موشک باران سوریه را داد پوتین گفت اگر موشکی پرتاب شود هم موشک و هم محل پرتاب رامیزنم ترامپ جواب داد پس منتظر موشکهای زیبای ما باش دیدید که کشتیهای روسیه فرار را بر قرار ترجیح دادند و شصت موشک به اهدافشان اصابت کرد پس واق سگ ترسیده را جدی نگیرید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: