آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 اسفند ماه 1397 = 21-02 2019

فیلم؛ دیدن این صحنه‌ها اعصابی پولادين می خواهد

در ویدئوی زیر مالک یک کارخانه کاشی سازی را بهمراه یک نماینده مجلس شورای اسلامی مشاهده می کنید که باد به غب غب انداخته اند و با منت و رضایت از خود به زنان محرومی که التماس می کنند، می گویند که به آنها کار خواهند داد. صحنه انزجار آمیزی که در آن التماس زنان محروم که متقاضی کار هستند را به تیزر تبلیغاتی تبدیل کرده اند.

یکی از خوانندگان سایت رادیو پیام اسرائیل در کامنتی نوشته است: دیدن فقر و زجر مردم ایران قابل تحمل نیست. ما ملتی یکپارچه و متحد بودیم. ما ملتی صلح طلب و آزاد اندیش بودیم. چه شد که گروهی غارتگر بر ما مسلط شدند؟ چه شد که مردم اینچنین در فلاکت بسر میبرند؟ چه شد که گروهی جاهل به خود لقب علامه میدهند و دانشمندان و متخصصان و جوانان پر استعداد ما به نان شب محتاج شده اند؟ چه شد که نظامیان و سربازان وطن، خاموش به تماشای ستم بیدادگران و ویرانی وطن نشسته اند؟




www.youtube.com/watch?v=p6nPTiKV7Bs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام February 22, 2019 02:29 AM

این جانوران اسلامی اعدام و به کود تبدیل خواهند شد بلکه به عنوان کود مفید واقع شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


kharabetam.. February 22, 2019 12:55 PM

چنان بر مال و جان و ناموس و غرور ما مسلط شده اند چنان ما را لگد مال کرده اند چنان ما را بی هوویت کرده اند چنان ما را محتاج لقمه ای نان کرده اند که شهامت و نای داد زدن نداریم اینها کی بودند که اینچنین ملت با شهامت و غروری را در اسارت گرفتند ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: