آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 اسفند ماه 1397 = 22-02 2019

مردم با شکم گرسنه در ۲۲ بهمن شرکت کردند

آخوند کاظم صدیقی‌، امام‌جمعه موقت تهران طی مراسمی در این شهر با تأیید مشکلات اقتصادی مردم گفت: «اگر ما خون دادیم برای شکم خون نداده‌ایم مردم با شکم گرسنه در ۲۲ بهمن شرکت کردند.»

به گزارش ایسنا، او در مورد علت شکوه از مسئولان گفت: «ما اگر از مسئولان گله داریم چون عادل نیستند، چون به بیرون تکیه کردند، چون برجام را امضا کردند، چون FATF را دامن می‌زنند، استقلال ما را می‌خواهند به خطر بیندازند، اطلاعاتمان را می‌خواهند در اختیار دشمن قرار دهند این‌ها مردم را ناراحت و افسرده می‌کند.»

او همچنین گفت: «در یک جامعه اسلامی زشت است مردم گرفتار باشند. دخترها و جوانان چه کار می‌کنند؟ از بیکاری قاچاق‌فروشی می‌کنند.»



پلنگ ایران زمین February 23, 2019 12:28 PM

آخوند کاظم صدیقی‌٬
ای مردکِ بد سرشت و بد چهره و نادان٬ در کجایِ جهان دیده و یا شنیده میشود که گرسنگان بانیانشان را پرستش کنند؟ میلیارها مردم در جهان این دروغِ بزرگ را دیده اند و شماها با اینکار خود را رسواتر کرده اید قاچاقچی هم خودتان هستید که به دخترها و پسرها مواد میفروشید معتاد هرگز فروشنده نمیشود بلکه خریدار است گُ ه را هر بیشتر هم میزنید٬ بویِ گندش هم بیشتر است شما بی غیرت ها اینهمه ناسزا از مردم میشنوید و آنرا درکِ نمیکید شگفتا!
برجام چه ربطی به مردم دارد؟ پولِ برجام را هم که به تروریست ها دادید! ما ایرانیان از شما بیگانگانِ اهریمن بیزاریم و باید بروید (دادگاهی شوید)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: