آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 مهر ماه 1398 = 24-09 2019

اعتراف رئیس خبرگان به خفت و گرفتاری رهبر

رئیس مجلس خبرگان رهبری امروز طی سخنانی در جلسه افتتاحیه نشست این اجلاس به خفت و گرفتاری حکومت خامنه ای اعتراف کرد و گفت: بی‌تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها جایگزین شوند تا از این خفت و گرفتاری که دچارش شده‌ایم رها شویم.

جنتی با حمله به طرفداران مذاکره با آمریکا در جمهوری اسلامی گفت: در مذاکره ما برنده نیستیم، بلکه باید حرف شنوی آنان را بکنیم. می‌خواهند دست ما را ببندند و تسلیم مان کنند و یکی یکی توانهای ما را محدود کنند، از توان موشکی گرفته تا سایر موارد.

گزارش رایو فرانسه: رئیس مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه در افتتاحیه هفتمین نشست این مجلس، دولت روحانی را متهم کرد که دست گدایی جلوی فرانسه و اروپا دراز کرده، در حالی که میلیاردها دلار ارز دولتی را سال گذشته به جیب دلال ها ریخته است.

جنتی گفت: پول های زیادی در کشور در حال هدر رفتن است. سال گذشته هجده میلیارد دلار با نرخ ارز دولتی به جیب دلال ها ریخته شد و اکنون دست گدایی به سمت فرانسه و اروپایی ها دراز کرده اند و آنها هم دولت ما را سر کار می گذارند.

احمد جنتی در جای دیگری از سخنانش بر ضرورت جلوگیری از ناامیدی مردم تأکید کرد و از ملت خواست ناامید نباشد.

در اظهاراتی جداگانه، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک عضو این مجلس در مورد خط اعتبار ١۵ میلیارد دلاری فرانسه گفت: چنین خط اعتباری وجود ندارد. نه به بار است نه به دار است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: