آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 اسفند ماه 1397 = 27-02 2019

حمله؛ تنش میان دهلی نو و اسلام آباد بالا می گیرد

پاکستان و هند بخش‌هایی از حریم هوایی خود را بستند

پاکستان و هند در پی افزایش تنش‌ها میان دو کشور بخش‌هایی از حریم هوایی خود را بستند و پرواز هواپیماهای تجاری را از چندین فرودگاه لغو کردند. یک سخنگوی ارتش پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد، این کشور دستکم سه فرودگاه خود در شهرهای هم‌مرز با هند را بسته است. اداره هوانوردی پاکستان روز چهارشنبه در پیامی در توییتر نوشت حریم هوایی این کشور رسما تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

مقام‌های هند نیز پروازها از فرودگاه کشمیر و ایالت پنجاب را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده‌اند. یک مقام هوانوردی هند که نخواسته هویتش فاش شود به خبرگزاری فرانسه گفته دستکم پنج فرودگاه هند بسته شده‌است.


تنش میان دهلی نو و اسلام آباد بالا می گیرد

نیروی هوایی پاکستان دو جنگنده هندی را که وارد حریم هوایی آن کشور شده بودند هدف قرار داده است.

خبرگزاری «دنیا نیوز» اعلام کرد: پاکستان نخستین سورپرایز خود را به هند ارائه کرد.

این خبرگزاری افزود: دو فروند جنگنده هند نزدیک مرزهای مشترک دو کشور در منطقه کشمیر سقوط کرد که بر اثر آن دو خلبان هندی کشته شدند.

این خبرگزاری ادعا کرد: یک فروند از این جنگنده‌ها در خاک هند و جنگنده دیگر در خاک پاکستان سقوط کرده است.

سخنگوی ارتش هند روز چهارشنبه اعلام کرد نیروهای پلیس دو خلبان هند را دستگیر کرده اند.

یکی از این دو جنگنده در بخش پاکستانی کشمیر سقوط کرده است.

وزارت امور خارجه پاکستان هم اعلام کرد جنگنده های این کشور یک فروند جنگنده هندی را که حریم هوایی پاکستان را نقض کرده بود، سرنگون کردند.

رسانه‌های هندی نیز با تایید خبر سقوط این دو فروند هواپیما اعلام کردند در عملیات رهگیری و رویارویی بین جنگنده های ارتش این کشور و سه فروند جنگنده ارتش پاکستان بر فراز کشمیر، دو فروند جنگنده هندی سقوط کردند.

برخی از رسانه های هندی نیز ادعا کردند جنگنده های پاکستان با نقض حریم هوایی هند و با ورود به خاک این کشور این جنگنده ها را ساقط کرده اند.



shahram February 27, 2019 06:29 PM

لطفا در تایپ خبر ها دقت کنید لطفا نگاهی به خبر حمله هند به پاکستان بیندازید آیا اگر خودتان این خبر را بخوانید متوجه می شوید که هند دو فروند جنگنده هند را هدف قرار داده و باز هم هند دو خلبان هندی را دستگیر کرده! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: