آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 اسفند ماه 1397 = 01-03 2019

ایران؛ رای دادگاه در باره بمب گذاری آرژانتین

از انفجار در مرکز یهودیان در بوئنوس آیرس ۲۵ سال می‌گذرد. انگشت اتهام متوجه جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان است. اکنون دادگاهی رای به محکومیت قاضی پرونده این انفجار و رئیس پیشین سازمان اطلاعات آرژانتین داده است.

خبرگزاری فرانسه امروز در گزارشی که از بوئنوس آیرس ارسال کرده از صدور احکامی درباره پرونده انفجار مرکز یهودیان در این شهر خبر داده است. اتهام اصلی کسانی که علیه آن‌ها حکم صادر شده، لاپوشانی عاملان اصلی این انفجار بوده است.

در این پرونده افراد زیادی و از جمله رئیس جمهوری وقت آرژانتین، کارلوس منم به لاپوشانی و کارشکنی در تحقیقات متهم شده‌اند.

رئیس جمهوری پیشین آرژانتین، کریستینا کیرشنر نیز متهم است که در ازای دریافت مزایای مالی و تجاری و از جمله در ارتباط با تجارت نفت، از افراد مظنون به مشارکت در این پرونده حمایت و در امر تحقیقات کارشکنی کرده است.

گفته می‌شود که کار بررسی و داوری درباره پرونده انفجار مرکز یهودیان در بوئنوس آیرس سال‌ها بر اثر کارشکنی و لاپوشانی مسئولان کشوری آرژانتین مختل شده است.

در انفجار در مرکز یهودیان در بوئنوس آیرس ۸۵کشته و ۳۰۰ تن دیگر مجروح شدند. چند تن از مقامات جمهوری اسلامی از جمله ولایتی، محسن رضایی و فلاحیان در میان متهمان این انفجار هستند.



روشنایی ونور برظلمت وتاریکی پیروز است March 1, 2019 07:11 PM

ظلم وجنایت همچون تاریکی است همان گونه که ماه پشت ابرنمی ماند سرانجام پرده ریا ودروغ کنار میرود این قانون کائنات والهی است(که هرگز جنایتکاران مست قدرت وثروت در اندیشه اشان هم نمی گنجد)نمونه هایش در دوران معاصرکشورمان/جنگ افروزی وادامه دادن بیهوده ان با نابود ومعلول کردن وبیخانمان کردن میلیونها نفر/قتل عام وجنایات سال67/قتلهای زنجیره ای/غارت منابع نفتی/قاچاق/ترورهای خارج از کشور/اجاره پنهانی دریا/وغیر قانونی وموقت بودن حاکمیت خامنه ای وباندولایت ومنسوبین او وسرداران سپاهی که دولت پشت پرده بوده وهستند ومسبب همه نابسامنی های این مملکتند وامروز افشاء ورسوا شده اند واکنون زمین وزمان دیگر قادربه تحمل اینهمه جنایات نیست وبی تردید جنایاتکاران وبمب گذاران ارژانتین هم مشخص میشوند ومیبینید جانیان مکار روز به روز درلجن ومرداب جنایاتشان بیشتر فرومیروند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی و پیروانش March 2, 2019 02:56 AM

اسراییل باید گورستم خمینی رو با خاک یکسان کنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: