آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 اسفند ماه 1397 = 02-03 2019

آلمان؛ درگیری خونین جوان ایرانی با مهاجران

رسانه های آلمان از دستگیری یک جوان ایرانی در ارتباط با حمله هفته گذشته با سلاح سرد به یک گروه مهاجر در شهر هانوفر خبر دادند.

، دادستانی هانوفر اعلام کرد دستور بازداشت یک جوان را که جمعه گذشته(دیروز) به همراه یک فرد دیگر با چاقو به یک گروه 4 نفری مهاجران حمله و 3 نفر از آنها را زخمی کردند، صادر کرده است.

براین اساس مهاجمان مدتی طولانی با گروه دیگر اختلاف داشته اند که این امر نهایتا به درگیری آنها در ساعت 10 شب جمعه در مقابل یک سالن اپرا در شهر هانوفر منجر شده است.

در این حمله یکی از مهاجران که تابعیت افغانی دارد،به شدت زخمی شده و دو نفر دیگر ازهمراهانش جراحات سطحی برداشته اند.

این گزارش حاکی است نیروهای پلیس پس از بررسی فیلم دوربین های مداربسته در این محل موفق به شناسایی هر دو فرد مهاجم که یکی از آنها جوان 17 ساله ایرانی است، شده اند.



homa March 2, 2019 01:23 PM

در بیشتر این کنسرتها که افغانیها هم دوست دارند این زدوخوردها بین ایرانیان وافغانی ها دیده شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف March 2, 2019 10:34 PM

اخوندها یک مشت جوان نزادپرست بسیجی بار اوردن متاسفم از این همه پسرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین March 3, 2019 01:58 AM

روس و انگلیس نه تنها سبب شدند که افغانستان و پاکستان و عراق و بحرین و ۱۷ شهر از ایران جدا شوند٬ بلکه کاری کردند که با هم میهنانِ باستانی دشمن شویم تا مبادا روزی رسد که دوباره یکی شویم
پس بیاییم هم میهنانِ باستانی را همانندِ خواهر و برادرِ پنداشته و به آن ها ارج بگذاریم٬ یاری شان کنیم و مانند یک دوستِ خوب٬ آن ها را از اشتباهات و همچنین خطراتش٬ دور نگاه داریم در این چهارده سده٬ این خواهران و برادران بیشتر از ما ایرانیان کشته و شکنجه شده اند و در پایان ما را از هم جدا کرده اند نیکوتر نیست که بجای این رفتارِ نا شایسته٬ با آنها دوستی کنیم تا شاید روزی دوباره یکی و بزرگ شویم؟ این اهریمنان هتا ایرانی ها را با هم دشمن کرده اند٬ پس بیایید نخست از خودمان آغاز کرده و همگی دست در دست٬ یکی شده و مشتی به دهانِ روس و انگلیس و آخوندهایِ دست پرورده شان بکوبیم زیرا هیچ ابزاری در جهان توانمند تر و شکست ناپذیرتر از مهربانی کردن و همبستگی نیست زبان خوش مار را از لانه بیرون می کشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: