آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 اردیبهشت ماه 1398 = 26-04 2019

بازار ایران؛ ترامپ، نان اروپايی ها را آجر کرد

کاهش چشمگیر درآمد گروه خودروسازی "رنو" پس از خروج از ایران

گروه خودروسازی فرانسوی رنو اعلام کرد: کاهش فروش محصولات این گروه خودروسازی در سه ماه اول سال جاری میلادی (۲۰۱۹) و قطع فعالیت‌های این شرکت در ایران، باعث کاهش درآمدهای این گروه خودروسازی فرانسوی شده است.

به گزارش رادیو فرانسه، بدنبال از سرگیری تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران، گروه خودروسازی رنو، فعالیت‌های خود را در این کشور به حال تعلیق درآورده و از این کشور خارج شد. ایران یکی از بزرگترین بازارهای فروش خودروهای رنو به شمار می‌رفت.

در این گزارش به خروج ناگهانی رنو از ایران، بدلیل تحریم‌های آمریکا، اشاره شده و تاکید شده است: توقف فروش تولیدات رنو در ایران از ماه اوت گذشته، به شدت بر درآمدهای گروه خودروسازی رنو تاثیر منفی داشته است.



کاریکامراناتور April 26, 2019 04:43 PM

فرانسوی ها یکی از بزرگترین استعمارگران دنیا هستند و برای مال مفت بیشتر با هر کسی فالوده می خورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 26, 2019 05:44 PM

اروپائیها دراین دوران سیاه حکومت اخوندی، بویژه بعد از جنبش دانشجوئی 1378 به بعد هرچه توانستند آب به آسیاب رژیم اسلامی ریختند نه تنها فرانسوی ها، بلکه اکثرکشورهای اروپائی ودرجهاتی اسکاندیناوی که یکی از مهمترین شان فنلاند بود وسوئد هنوز فروش ابزار آلات پارازیت در اذهان مردم ایران هست و به این سادگی ها از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد امیدواریم نسلهای بعدی هم در تاریخ این بی مهری ها را بخوانند و حواسشان جمع باشد که هرگز بازی شوم 57 تکرار نشود کشورهای انگلیس وفرانسه و آلمان هم در این بی مهری تاریخی جایگاه ویژه ای دارند که امیدواریم پس از سرنگونی جمهوری اسلامی و استقراریک نظام مردمسالار و سکولار بتواند بگونه ای مصلحانه این بی مهری اروپائیها را گوشزد نماید وگوششان را بکشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار April 26, 2019 06:12 PM

برای همین اروپایی‌ها چهل سال آخوند‌ها را دو دستی چسبیده بودند * می دانستند که اگر دوران مفت خوری به پایان برسد اروپا باید بهای سنگینی را بابت چهل سال سواری بر دوش مردم ایران پرداخت کند * به قیمت خون مردم ایران چهل سال از ایرانیان سواری گرفتند *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: