آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 اسفند ماه 1397 = 08-03 2019

امام جمعه خامنه‌ای؛ نگرانی از کساد شدن دکان آخوندی

آخوند صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران امروز گفت: اگر حوزه‌های علمیه کساد شوند، بدانید دین کساد می‌شود. دشمنان برای ضربه زدن در عرصه‌های مختلف و ارزش‌های اسلامی برنامه و نقشه دارند. جبهه‌های جنگ نرم امروز همین حوزه‌های علمیه است که باید پر شوند.

وی همچنین در سخنان خود گفته است: برخی معلمان و مدرسان در برخی از دانشگاه‌ها و مدارس به اساتید معتکف و هیات علمی متدین به احکام حقوقی و شرعی می‌تازند و جریان‌های فمینیستی را ارائه می دهند. مقابله با این افراد در گرو همت شماست.




Dariush March 8, 2019 01:26 PM

زبانزد شیرین ایرانی‌ را نشنیدی آخوند؟ "شکم گرسنه دین و ایمان ندارد" و این حقیقت را در زمان مرگ خود (بزودی) در خواهی‌ یافت!

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa March 8, 2019 02:00 PM

شما اخوندها هم همت کنید گورتان را از میهنمان گم کنید بس است هرچی جیب درازتان را پرواقا زاده هاتون درخارج به عیشوتفریح وزندگی مدرن بسرمیبرند شرم هم که ندارید هنوز مردم اگاه نیستند وپول خمس وذکات و ندزونیازها را به جیب شماها دزدان ناموس وغارتگران ایران میریزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسد خان March 8, 2019 03:16 PM

روز اول که خدای متعال بشر را آفرید برای اهدای صفات به آنها آنها را به صحرای بزرگی فرستاد تا در صف های مختلف از باجه های مختلف صفات بشری را دریافت کنند متاسفانه نوبت آخوند جماعت و پیروان آخوند که شد یعنی اصلاح طلبان و توده ایها و باجه معرفت و شرف تعطیل شد پس آنگاه خداوند آنها را به باجه پرروئی و وقاهت رهنمون کرد که صف خلوت و مقدار زیادی از این صفات موجود بود البته ان عزیز دل های برادر که هنوز از آخوند در ستون نظرات دفاع میکنند هم از این باجه مستفیض شدند اجرتان با حسین یا میرحسین یا خدا قوت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: