آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 اسفند ماه 1397 = 08-03 2019

ایران؛ حادثه وحشتناک خودسوزی: جنین ۶ ماهه...

فقر؛ خودسوزی زوج جوان اهل کرمانشاه/ جنین ۶ ماهه از بدن بی جان مادر خارج شد

خبرگزاری هرانا – یک خانواده اهل کرمانشاه روز چهارشنبه با به آتش کشیدن خود اقدام به خودکشی کردند. در جریان این واقعه زن ۳۰ ساله باردار خانواده به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد و همسر و کودک خردسالش دچار سوختگی شدند. جنین ۶ ماهه نیز از بدن بی جان مادر خود خارج شده و در انکوباتور نگهداری می شود. گفته می شود این زن و شوهر جوان به دلیل فشار ناشی از مشکلات اقتصادی دست به خودکشی زده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه ۹۷، یک خانواده کرمانشاهی با به آتش کشیدن خود اقدام به خودکشی کردند.

در پی این واقعه که در یکی از محله های فقیر نشین کرمانشاه رخ داده است، فرشته کهراریان، زن ۳۰ ساله و باردار ۶ ماهه در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد و کودک خردسال و همسر وی نیز دچار سوختگی شدند.
پس از فوت مادر، جنین ۶ ماهه وی در بیمارستان توسط پزشکان به صورت زنده از بدن وی خارج شده و در انکوباتور نگهداری می شود.

گفته می شود این زن و شوهر کرمانشاهی به دلیل فشار ناشی از مشکلات اقتصادی از طریق ریختن نفت بر روی خود و خودسوزی اقدام به خودکشی کرده‌اند.

لازم به یادآوری است در تاریخ ۱۵ شهریورماه سال جاری نیز زنی در استان ایلام بر اثر فقر و نداری اقدام به خوردن قرص برنج کرده و بعد از اعزام به بیمارستان و ناامید شدن پزشکان از بهبودی وی، مرد خانواده که طاقت این مصیبت را نداشته نیز اقدام به خوردن قرص برنج کرده و هر دو جان خود را از دست دادند.

پیش از آن نیز در مهرماه سال جاری، یک شهروند اهل فیروزآباد استان فارس به دلیل فقر پس از قتل همسر و دختر ۹ ساله با شلیک اسلحه سوزنی، به زندگی خود نیز پایان داده بود.

در آبان‌ماه و آذرماه سال جاری نیز دست‌کم ۱۶ شهروند در شهرستان‌های مختلف کشور به دلایلی از جمله “فقر و مشکلات اقتصادی” و “مشکلات و اختلافات خانوادگی” اقدام به خودکشی و خودسوزی کردند.

در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه ۹۷، یک زن از اهالی روستای چغاجانعلی از توابع کرمانشاه نیز، به دلیل مشکلات اقتصادی به زندگی خود و دو فرزند خردسالش خاتمه داد.



شهنام March 9, 2019 01:12 AM

عجب من فکر میکردم کرد‌ها بسیار شجاع و غیرتی هستند آخه چرا خودتان را میکشید و آتش میزنید چرا چند آخوند و بسیجی‌ را به درک واصل نمیکنید ملت عجیبی‌ هستیم ما

گزارش یا اعتراض به این نظر


توطئه 1357 March 9, 2019 02:17 AM

ببینید با ملت بیچاره چه کردند وهمینطور دست روی دست میگذاریدوهر کس جلوی جنایات اخوند سر خم کند خدا هم از او رو برمیگرداند من که به شخصه برای روز تلافی لحضه شماری میکنم و فقط منتظر خیزش های واقعی هستم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: