آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 اسفند ماه 1397 = 10-03 2019

مسئله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا: خطری آشکار

در حالی که قرار است انگلیس در کمتر از سه هفته دیگر از اتحادیه اروپا خارج شود، هنوز مشخص نیست نحوه خروج چگونه خواهد بود، آیا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به تعویق می افتد یا اصلا انگلیس از این اتحادیه خارج خواهد شد.

این وضعیت موجب بوجود آمدن اضطراب و اختلاف در سراسر انگلیس - پنجمین اقتصاد مهم دنیا_ شده است. در عین حال، این بلاتکلیفی بویژه برای شرکت های تجاری انگلیس نگرانی بوجود آورده است.

شرکت ها مجبور شده اند صدها میلیون دلار برای طرح های اضطراری هزینه کنند. شرکت های دیگر مجبور شده اند تعداد کارکنان خود را کاهش دهند. برخی شرکت ها از انگلیس خارج شده و فعالیت خود را به جاهای دیگری منتقل کرده اند.

مایک هاوس مدیر ارشد " جامعه تولید کنندگان و فروشندگان خودرو" گفت:" بلاتکلیفی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به تولید، سرمایه گذاری و مشاغل خسارات زیادی وارد کرده است."

صنعت خودرو سازی انگلیس در وضعیت بدی قرار دارد و شرکت ها هر هفته اعلام می کنند تعداد کارکنان خود را کاهش داده اند. این وضعیت به کاهش رشد اقتصادی در چین و فاصله گرفتن اروپا از خودروهای دیزلی مربوط می شود ولی فقدان شفافیت در مورد برگزیت نیز نقش مهمی بر عهده دارد.

هاوس گفت:"مسئله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، خطری آشکار است.



پلنگ ایران زمین March 10, 2019 05:51 PM

چاه مکن بهرِ کسی٬ اول خودت دوم کسی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: