آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 اسفند ماه 1397 = 12-03 2019

واکنش جنتی به انتصاب رئیسی برای قوه قضائیه

آیت الله جنتی، رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید دست رهبری را بوسید که برادر بسیار عزیز و گرامی ما آقای رئیسی را انتخاب کردند. الان همه دشمنان انقلاب از این انتصاب ناراحت هستند و هرجا دشمنان ناراحت بودند بدانیم که کارمان درست بوده است.

اول امنیت، بعد اجرای عدالت

رئیس جدید قوه قضائیه جمهوری اسلامی در نخستین سخنرانی خود پس از انتصاب از سوی خامنه‌ای گفت: اجرای عدالت فرع بر امنیت است.

به این ترتیب ابراهیم رئیسی که کارنامه نقض حقوق بشر او و به ویژه نقش آفرینی در کشتار مخالفان سیاسی در سال ۶۷ باعث اعتراضات و نگرانی‌های بسیار شده است، تلویحا رویه خود را امنیتی معرفی کرده که حتی مغایر قانون اساسی جمهوری اسلامی است. اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی تحقق‏ بخشیدن‏ به‏ عدالت را اصلی‌ترین مسئولیت قوه قضائیه دانسته است.

رئیسی همچنین تاکید کرده است: مسئله امنیت مسئله‌ای نیست که بشود نسبت به آن کوچکترین اغماضی کرد.

به گزارش صدای آمریکا، در آخرین واکنش‌ها به ریاست ابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه، بیش از یکصد فعال سیاسی و مدنی در نامه‌ای انتصاب او را پاداش رهبر جمهوری اسلامی به جنایت کاران دانستند.

پیشتر وزارت خارجه آمریکا انتصاب رئیسی را یک رسوایی توصیف کرد و سازمان دیدبان حقوق بشر نیز از آن به عنوان بازتاب دهنده وضعیت رو به افول حقوق بشر در ایران یاد کرد.



homa March 12, 2019 01:08 PM

گفته جنتی // اول امنیت، بعد اجرای عدالت
اقای جنتی یک قاتل را خوشحالیکه به ریاست قوه قضائیه رهبرت گمارده از کدام عدالت سخن میگوئید ????
دراین 40 سال کدام امنیتی برای مردم بوده ? موج سرکوبگران شما در خیابان هستند وبگیر وببند پس امنیت برای حفظ نظام ات و جان خودتان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 12, 2019 01:26 PM

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیامک شوروی March 12, 2019 06:41 PM

با درود!
“الان همه دشمنان انقلاب از این انتصاب ناراحت هستند” بیشک جنتی که براستی دوزخی بایدش نامید میداند که این ایرانیانند که از گماردن رئیسی به چنین پایه ای بیش از همه ناخوشنودند و بیش از همه دشمنان این انقلاب اما او بخوبی میداند که برای کوبیدن مردم در آینده ای نزدیک رژیمشان به چنین جلادی نیاز دارد (نه اینکه جلادان پیشین افرادی بهتر بوده اند) به همین به ته بوسی جلاد بزرگ مینشیند و آنرا دستبوسی مینامد گماشتن این آدم در چنین پایگاهی تنها نشان از ترس بزرگی است که نتنها خامنه ای را بلکه تمامی دستگاه جمهوری پلید اسلامی را فرا گرفته است فشار ها را باید بیشتر و بیشتر نمود ومجال نفس تازه به آنها نداد
با درود دوباره!
سیامک شوروی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 12, 2019 08:27 PM

بله تمامی این گونه انتصابات قاتلان وجنایت کاران آنهم فقط برای دستگیری ها و شکنجه ها و زندان نشینی های طویل المدت و اعدام ها مردم ایران درحقیقت ناشی ازگفته علی خامنه ای دروصف مردم است که همه آنها مردم خش وخاشاک هستند و مزاحم مان هستند و با خش وخاشاک ها باید بافجیع ترین اعمال مبارزه و محو ومعدومشان کرد رئیسی مطلوب علیی خامنه ای وجنتی درحقیقت دستگاه خرد کردن خش وخاشاک هاست علی خامنه ای و قشون تازی تبارش بدرستی واقفند که خش وخاشاک ها ازتمامی رژیم متنفرند و بطور عمد هم رئیسی را انتصاب می کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: