آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 اسفند ماه 1397 = 11-03 2019

ایران؛ نسل آینده فقط به فکر مهاجرت و رفتن است!

یک فعال سیاسی گفت: نسلی مي‌آید که دغدغه اجتماعی ندارد و به فکر مهاجرت تحصیلی (اپلای) و رفتن است. ما باید شیوه عمل و فعالیت خود را تغییر بدهیم. در دانشگاه را باید باز کنیم و به سمت جامعه برویم.

محسن آرمین گفت: این نسل را نمی‌توان با انگیزه‌هاي سیاسی و دینی جذب کرد اما مي‌توان با انگیزه‌هاي مدنی و ان‌جی‌اویی همراه کرد. به هر میزان که فرهنگ و جامعه مدنی قدرتمندتری داشته باشیم به همان اندازه مي‌توانیم نیازهای دموکراتیک خود را برطرف کنیم.

وی افزود: همه می‌دانیم کشور با بحران‌ها و مشکلات عدیده و پیچیده‌ای روبروست. در این شرایط طبعاً توقعات و انتظارات از اصلاحات بالاست و این سؤال بیشتر مطرح مي‌شود که چه باید کرد؟

آرمین با بیان اینکه از دو منظر آسیب ‌شناسانه و راهبردی مي‌توان به این سؤ ال نگاه کرد، ادامه داد: از منظر آسیب شناسانه باید بررسی شود که علل و عوامل وضعیت اکنون ما چیست؟ اما از منظر راهبردی باید برای حل موضوع با توجه به امکانات، محدودیت‌ها و موقعیت‌ها راه حل نشان داد.‌اکنون در فضای مجازی و در بحث گفت وگوها آرای مختلفی از جمله تحول خواهی، جمهوری‌خواهی و گرایش‌هاي رادیکال تر مطرح است. در این شرایط باید دنبال ارائه راهکار درست باشیم. بعضی حرف‌ها به جای اینکه به پویایی جامعه کمک کند باعث سرخوردگی مي‌شود.‌



شهنام March 11, 2019 07:13 PM

این شستشوهای مغزئ از به اصطلاح فعالان سیاسی را باز نشر نکنید نسل آینده بروند که یک مشت عراقی زاده ایران را راحت تر غارت کنند؟ نسل آینده و نسل فعلی تا کندن ریشه ی آخوند و بسیجی‌ و تازی پرستی به هیچ کجا نخواهند رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: