آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 اسفند ماه 1397 = 18-03 2019

سه خودکشی دیگر در ایلام به دلیل فقر و تنگدستی

سه خودکشی طی دو روز در ایلام به دلیل فقر و تنگدستی

بامداد روز یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ یک مرد جوان اهل ایلام به نام علی میرمیرانی که متاهل و پدر یک فرزند نیز بوده به دلیل فقر با اسلحه خودکشی کرده است. روز شنبه ۲۵ اسفند نیز یک زن ٣٨ ساله با هویت مینا شهیدی در ایلام به دلیل فقر خود را حلق‌آویز کرد. مینا متاهل و مادر ٣ فرزند نیز بوده است.

همچنین، طی روزهای گذشته یک جوان ١٧ ساله اهل شهرستان مهران با نام امید حیدری به دلیل فقر و بیکاری با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان داده است. بدین ترتریب طی دو روز ۳شهروند در استان ایلام اقدام به خودکشی نموده و به زندگی خود پایان داده‌اند.

همچنین طی سه هفته گذشته دست کم چهار زن در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب از توابع استان کرمانشاه به دلیل فقر اقدام به خودکشی کرده‌اند که یکی از آنها باردار بوده است. در آخرین مورد از این خودکشی‌ها روز چهارشنبه ١۵ اسفند ٩٧ یک زن ٣٠ ساله اهل کرمانشاه به نام فرشته کهراریان که باردار نیز بوده همراه با همسرش به دلیل فقر و فشار اقتصادی اقدام به خودسوزی کرده اند. در پی این اقدام زوج کرمانشاهی، فرشته جانش را از دست داده و همسرش نیز دچار سوختگی شده است.

همچنین روز یکشنبه ١٢ اسفند ۱۳۹۷، خودکشی دیگری روی داد که مربوط به یک زن ٢۵ ساله با هویت لیلا رمضانی بود. او با اقدام کردن به خودسوزی به زندگی خود پایان داده است. این زن جوان نیز متاهل و مادر یک فرزند بوده است. از سوی دیگر برپایه گزارش سازمان‌های حقوق بشری، روز جمعه ١٠ اسفند یک زن ٢۵ ساله با هویت پریسا نظری که متاهل و مادر دو فرزند، خود را حلق‌آویز کرد که به مرگ وی انجامید.



شهنام March 18, 2019 03:59 PM

کسی‌ که خودکشی کند دل آخوندها را شاد و کار آنها را که نابودی ایران و ایرانیست راحت تر کرده است به جای خودکشی چند آخوند و بسیجی‌ را به درک بفرستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: