آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 خرداد ماه 1398 = 15-06 2019

سی ان ان: حمله موشکی به سوی پهپاد آمریکایی

شبکه تلویزیونی سی ان ان به نقل از مقامات آمریکايی گزارش داد که رژیم ایران چند ساعت قبل از انفجار در نفتکش ها تلاش کرد یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کند.

بنابراین گزارش، نیروهای رژیم ایران یک پهپاد آمریکایی که در پرواز بوده شناسایی کرده اند و موشک زمین به هوا به سوی این پهپاد شلیک کرده اند.

وی افزود: پیش از شلیک موشک، پهپاد آمریکایی‌ام کیو ـ۹ قایق های رژیم ایران را مشاهده کرده است که به نفتکشها نزدیک می‌شوند.

مقام امریکایی همچنین به سی ان ان اطلاع داد چند روز قبل نیروهای حوثی مورد حمایت رژیم ایران یک پهپاد دیگر ایالات متحده را بر فراز دریای سرخ سرنگون کرده اند.

فیلم زیر: بررسی فیلم منتشر شده توسط پتنتاگون توسط شبکه سی ان ان




www.youtube.com/watch?v=7sLPSecrjWI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی June 14, 2019 04:06 PM

ایالات متحده باید نیروهای رزمی وموشکی خودرا چنان تقویت نماید که جمهوری اسلامی فرصت نفس کشیدن نداشته باشد من بعنوان یک ایرانی دارم این سخنان را میگویم بجهت اینکه رژیم جمهوری اسلامی را منشا همه نشنجات و چالشهای منطقه و باعث دردسرهای بزرگ برای صلح وامنیت جهانی میدانم بهمین دلیل معتقدم وبارها اشاره کرده ونوشته ام که ایالات متحده چنانچه با جمهوری اسلامی وارد منازعه نظامی شد باید درتهران چند هدف مشخص را که شامل قرارگاههای فرماندی وسازماندهی نیروهای بسیج لباس شخصی میشود وهمچنین مراکز ستادی و رادیوئی فراخوان نیروها و ستاد فرماندهی سپاه را مورد هدف قرار بدهد تا امکان حضور میلیونی مردم در تهران فراهم شود در چنین وضعیتی مردم با سرعت وخشمی غیر قابل باور کلک نظام جهنمی ومنفور اسلامی را خواهند کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: