آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 فروردین ماه 1398 = 29-03 2019

پذیرایی هموطنان یهودی شیراز از سیل زدگان

سایت بنیاد نجات پاسارگاد: در جریان سیلی که به خاطر بی توجهی، ناکارآمدی و بی خیالی مسئولین جمهوری اسلامی به کشته شدن و زخمی شدن صدها هموطن ما منجر شد، باز این مردمان با فرهنگ و انساندوست بودند که به کمک هموطنان آسیب دیده خود برخاستند. شیرازی ها در این مورد پیشقدم بودند؛ همین طور هموطنان یهودی. آن ها که همچون دیگر اقلیت های مذهبی در این چهل سال گذشته بیشترین شکنجه و آزار را هم از مسئولین حکومتی و هم از برخی از مردمان نادان دیده اند، از اولین روزهای سیل درهای سالن اجتماعات خود را به روی سیل زدگان باز گذاشتند. در روزهای گذشته این هموطنان مهربان ما، به طور مرتب به پذیرایی و مداوای زخمی ها مشغول بوده اند. در زیر اعلامیه ی یهودیان شیراز را که بلافاصله پس از فاجعه اخیر سیل در شیراز پخش شد را مشاهده می کنید:

فیم زیر: دست مریزاد به مردم مهربان شیراز

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=DvO9MqdwVhw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حمید March 29, 2019 04:34 PM

جالبه اینهمه سال سیل و زلزله شد ندیدیم یک بار در مسجد به روی مردم باز کنند مسجد فقط مال بخور بخور و مال بسیجی هاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


پسر ایران March 29, 2019 08:58 PM

ایرانی ها همیشه یکصد و هشتاد درجه با جمهوری اسلامی تفاوت داشته اند درست است که بخشی از این مردم فریب خمینی را خوردند و فاجعه پنجاه و هفت را به بار آوردند ولی بخش بزرگی از همانها نیز امروز میدانند که چه خنجری از پشت به سرزمین پرگهر و مردم مهربان و گرامیش زندند و پشیمانند به جز بخشی مزدور که قلاده خارجی به گردن خود را افتخار می دانند و تا ابد غلام لنین و استالین و کویین الیزابت خواهند بود و البته بخشی هم غلام خمینی و خامنه ای خواهند ماند بخش بیشینه مردمان ایران زمین یکدیگر را هم میهن و هم خون و گرامی می انگارند و پس در هر سختی و دشواری بی چشمداشت به ویرانگران اشغالگر اسلامی به یاری هم خواهند شتافت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: