آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 فروردین ماه 1398 = 30-03 2019

سیل و ویرانی حاصل چهل سال چپاول و جنایت

زینت میرهاشمی

تسلیت به مردمی که چیزی جز نکبت و رنج از حاکمان عایدشان نشده است. دَردی دیگر بر انبوه دردهای مردم که درمان آن با این رژیم امکان ندارد. در حکومتی که موشکهای بالستیک، مسلح کردن حزب الله لبنان و بشار اسد بر امنیت مردم و سفره های خالی آنها ارزش بیشتری دارد، درد مشترک پایان نخواهد یافت.

پیام به اصطلاح دردمندانه خامنه ای و حرفهای چندش آور حسن روحانی در روز چهارشنبه ۷ فروردین، امنیتی کردن امداد رسانی مردمی و خبررسانی در فضای مجازی همراه با تهدید و آماده باش پلیس و پاسداران، تنفر مردم نسبت به حکومت را صد چندان کرده است.

روضه خوانیهای دغلکارانه بر ویرانه های به جا مانده از سیل، نه تنها مرهمی بر زخمهای مردم غم زده نیست، بلکه نمک بر آن است.

در حرفهای پایوران رژیم این نکته پنهان می شود که خود آنان نقش اول را در تخریب محیط زیست و نابودی طبیعت داشته اند. اما مردم خوب می دانند که چه کسانی مسئول فاجعه ویران کننده سیل هستند. مردم به درستی رژیم ولایت فقیه با تمامی ارگانها و نهادهایش را بر صندلی متهمان می نشانند و نه «نیروهای الهی» که حسن روحانی پای آنها را به میان کشیده و این فاجعه را رحمت الهی می داند.

وقتی فعالان محیط زیست را زندانی کردند و برای آنها پرونده های امنیتی قطور درست کردند، می خواستند خرابکاریهایی را لاپوشانی کنند که سیل بنیان کن اخیر یکی از عوارض آن است.

ساخت و ساز غیر علمی، فروش آب و خاک، رانت خواری و باندهای مافیایی در تاراج درخت و خاک و .... قبل از سیل اخیر به سطح آمده بود و روحانی مذبوحانه تلاش می کند که از سیل در ایتالیا مثال بزند تا چنگالهای مخرب خامنه ای، سپاه و باندهای شریک در قدرت را پنهان کند. وی در ترس از عواقب خشم مردمی، لقمه توطئه را در دهان چرخانده و ضمن جلوه دادن وضعیت خوب، سیل را کار دشمن دانسته که می خواهند از این موضوع «عامل اختلاف» درست کنند.

پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم روز چهارشنبه ۷ فروردین به ساخت و ساز در مسیر سیلاب در دروازه قرآن شیراز توسط بخش خصوصی و بخشهای خدماتی و دولتی اقرار کرد. وی از پادگان سازی یا جاده سازی توسط یک ارگان نظامی [بخوانید سپاه] در این محل اظهار بی اطلاعی کرد ولی آن را نفی نکرد.

اعتراف امام جمعه تبهکار شیراز و نماینده ولی فقیه به خشم مردم نسبت به مسئولان و عصبانی شدن وی از فحشهای داده شده به وی و همقطارانش، نشاندهنده خشم مردمی است که می توانند همچون سیل بنیاد نظام را ویران کنند.




www.youtube.com/watch?v=d5svdIlQq4I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



علیرضا March 27, 2019 11:14 PM

چرا یک باغیرت پیدا نمیشه بزنه تو دهان گشاد این آخوند دوزاری

گزارش یا اعتراض به این نظر


babk March 28, 2019 04:13 AM

مردم آیا در هیچ جای دنیا دیدید که حکومتی یک کشور مترقی و پیش رفته را در طول ۴۰ سال به این شکل درآورد که گویی از یک کشور عقب افتاده آفریقایی هم پست تر است ماه پیش خامنه ای میگفت دوران قبل از انقلاب را مقایسه کنید با پیشرفت های دوران انقلاب را ببینید حالا به این مفلوک و سپاهیان دزد بی شرف بگوید نتیجه کار هایتان را ببینید گورتان را گم کنید ملت از شما ها متنفر و منزجر است ای خاک بر سر شهردار شیراز تو یک بی سواد دزدی بی شرف حرامزاده

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین March 28, 2019 04:41 AM

ای مردک دغل باز و دروغگو اینجا تنها چند گزارشگرِ صدا و سیما هستند که میخواهند سخنان این مردک را در تلویزیون نشان بدهند از مردم هیچکس در اینجا نیست اگر کسی بود هتمن نشان میدادند او دارد برای دیوارِ روبرو چرند گویی میکند این ملاها بهتر است بروند هنرپیشگی کنند
هیچ یاری رسانی از این قبیله به مردمِ سیل زده نشده است و این مردم هستند که به داد آسیب دیدگان میرسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mina minavand March 28, 2019 06:43 AM

خداوند این بلا رو سر ما نازل نکرده،این کار شما دروغگوهای دزد و دغلکاره مرگ و ننگ بر شماها باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


روباه مکار بنفش !!! March 28, 2019 08:34 AM

آقای دکتر حسن «روباه مکار» روحانی، لطفأ از بکار بردن واژه های «مردم»، «ملت»، «ایران» و «ملت ایران» شدیدأ در سخنرانها، رجز خوانی ها، نفرت پرآکنی ها، اراجیف و یاوه گویی هایی خود خودداری کنید!
رژیم فاسد، غاصب و اشغالگر جمهوری اسلامی، هرگز «نماینده مردم ایران» نبوده، نیست و نخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


دشمن ما همینجاست !!! March 28, 2019 10:47 AM

ای روباه مکار بنفش، حالا لعنت ها را بایستی نثار آمریکا کنیم یا نثار شما اسلامگرایان غارتگر، فاسد و اشغالگر اجنبی شیعه ؟
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که کشور را اینگونه به ویرانی کشانده اید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که جان و مال مردم ایران را تا این حد به نابودی و نیستی می برید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که به خواسته های ملت ایران ارجعیت و اولویت نمی دهید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که با بی لیاقتی ها، بی مسئولیتی ها و بی عرضگی های خود، کشور را به ورطهٔ سقوط کشانده اید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که توانایی حتی کوچکترین کمک و امداد رسانی به مردم نگونبخت ایران را ندارید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که کشور ما ایرانیان متمدن و بشر دوست را به اشغال ویرانگر خود در آورده اید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که خود را ولی مردم ایران می دانید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که با جنایات، خیانت ها، غارت ها و تبهکاری خود و ایجاد مشکلات برای مردم ایران، فجایع را به ارمغان آورده اید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که در مقابل فجایع طبیعی، آتش سوزی، زلزله و سیل، اینقدر ناتوان، عاجز و ذلیل هستید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که در مقابل این ناتوانی ها به ملت ایران پاسخگو نیستید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که هنوز پس از ۴۰ سال به علوم و فنون کشور داری واقف نیستید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که با جاهلیت مذهبی خود، تخم نفاق، نفرت، تبعیض و خشونت را در جامعهٔ متمدن ایران، فرو کاشته اید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که ایران را پایگاه اشغالی خود قلمداد کرده و به زبان فارسی هم تکلم می کنید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که منافع مردم فلسطین، عراق، سوریه، یمن، بحرین، نیجریه، سومالی، بوگینو فاسو و قطر را به منافع ملی مردم ستمدیدهٔ ایران ترجیح می دهید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که ملت آزادیخواه ایران را برای رسیدن به آزادی، دمکراسی، عدالت و حقوق انسانی خود و فرزندان خود، اینگونه با خشونت سرکوب می کنید!
• لعنت بر شما اسلامگرایان اجنبی که تا این حد ظلم، ستم، بیداد و تبعیض اسلامی را بر ملت ستمدیده و اسلام زدهٔ ایران روا داشته اید!
• هزاران بار لعنت بر دین، ایمان، باورها و منطق ضد انسانی شما، اسلامگرایان فاسد و تبهکار اشغالگر ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ما اسلام نمی خواهیم !!! March 28, 2019 07:59 PM

آیا هیچ شک و تردیدی در ذهن ما ایرانیان باقی مانده که ریشه، اصلیت و ماهیت این رژیم منفور و غارتگر اسلامی، ایرانی باشد؟
ایران، وطن این اسلامگرایان اجنبی نیست، ایران، فقط پایگاه اشغالی آنهاست که به زبان فارسی هم بخوبی تکلم می کنند
یکی از ویژگی های حاکمان اسلامگرا و اشغالگر اجنبی شیعه، «مهارت و تسلط» بالای آنها به تکلم کردن به زبان فارسی است که بخوبی می توانند افکار نفرت اندیشانه اسلامی خود را به ملت اسلام زدهٔ ایران دیکته کنند
استقلال، آزادی، حکومت ایرانی !
اسلام نمی خواهیم، نمی خواهیم !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی March 30, 2019 08:59 AM

جهل سال چپاول و جنایت این قوم که اکثرا با هم فامیل هستند باعث نشده که فرهنگ کشور ما بتواند در مقابل این قوم خودش را نجات دهد زمان آن رسیده تا ما بصورت جدی در آنچه در کشورمان به نام فرهنگ مینامیم تجدید نظر کنیم که آیا میخواهیم فرهنگی داشته باشیم که بتواند در زمان خودش کار خودش را انجام دهد تا بتوانیم در مقابل مهاجمان مقابله کنیم یا اینکه این فرهنگ امروزی که اسلام بشدت درون آن رخنه کرده و این قوم غارتگر و جنایتکار حتی بدون آنکه مسلمان هم باشند توانستند از همین فرهنگ علیه خودمان استفاده کنند! من حتی نتوانستم همین نوشته ها را بدون نفوذ زبان عربی به زبان پارسی بنویسم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: