آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 فروردین ماه 1398 = 12-04 2019

فراکسیون امامزادگان؛ امامزاده را سیل بُرد خانم!+فیلم

عضو فراکسیون امامزادگان مجلس ولایت: من امامزاده نیستم!

به گزارش انصاف نیوز، تشکیل فراکسیون امامزادگان در مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌ها و بازخوردهای مختلفی همراه بود. فریدون احمدی، نماینده ای که عضو این فراکسیون است، بعد از شنیدن موضوع مصاحبه و نام فراکسیون امامزادگان خنده‌‌ای طولانی می‌کند و می‌گوید: بازخورد منفی که انتشار این خبر داشت به خاطر اسم این فراکسیون بود، اسم آن طوری است که انگار افراد در این فراکسیون همه امامزاده هستند. بگویم خدا کسانی که این فراکسیون را درست کردند چه کار کند، من امامزاده نیستم خانم!

این دلقک خامنه ای باید می گفت: من امامزاده نیستم خانم ..امامزاده را سیل بُرد! (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=Vu11XsrHsa8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



nbara March 31, 2019 06:20 PM

خبرِ خوشتر اینه که چاه جمکران هم پرِ آب شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


tak tirandaz.. April 12, 2019 12:54 PM

حالا تصور کنید اگر همه را آب میبرد غیر از این امام زاده تقلبی چه تاتری میداشتیم با آخوند دوزاری ها اما خوشبختانه اولین چیزی را که آب برد این دکان کلاهبرداری بود البته امامان اگر قدرت داشتند خودشان را نجات میدادند ,,چطور هنوز برخی از مردم ساده لوح به این رمالان و رمالی اعتقاد دارند در عجبم ایران ما گرفتار این عده محدود کم عقلی ست که متاسفانه از بخت بد حادثه تفنگ را اینها در دست دارند ,,اما بدانید ورق که برگشت که برمیگردد تنها رمالان نیستند که گرفتار طغیان خشم ملت میشوند بلکه حامیان آنها هم روزگار خوشی نخواهند دشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: