آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 فروردین ماه 1398 = 02-04 2019

هشدار نسبت به فرونشست زمین در مناطق سیل‌زده

دبیرکارگروه ملی مخاطرات طبیعی خطر فرونشست زمین در بخش‌های مرکزی و جنوبی تهران را جدی دانسته و خواستار توجه جدی و آمادگی کامل نسبت به این موضوع شده است. به گفته علی بیت‌اللهی خطر فرونشست زمین بیش از همه در خیابان مولوی، حوالی منطقه بازار و جنوب تهران جدی است.

به گفته این مقام مسئول از روز دوشنبه دو گزارش فروریزش در شهریار و تهران در اثر سیلاب دریافت شده است. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر فروریز‌ش‌هایی در شهران، خیابان پیامبر، میدان قیام و چهارراه مولوی وجود دارد که به گفته بیت‌اللهی سیلاب نقشی در آنها نداشته است.

دبیرکارگروه ملی مخاطرات طبیعی همچنین هشدار داده در استان‌های گلستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و همدان نیز در روزهای آینده خطر فرونشست زمین به دلیل سیلاب‌های اخیر وجود دارد.



Dariush April 2, 2019 02:54 PM

هشدار بدون راه حل همانند آخوند بدون عمامه بدرد اعدام هم نمیخورد؛ شاید و تنها شاید بعد از اینکه گردو خاک اخیر فرو نشست کرد، مردم ما تصمیم بگیرند که آخوند و دینش دیگر در ایران جائی ندارند، شاید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 2, 2019 09:44 PM

چه هشدارهائی دکترشاپوربختیارفقید میداد که مردم گول خمینی وحکومت اسلامی را نخورید ولی آب وگازوبرق وخانه مجانی وتقسیم پول فروش نفت بین مردم مجال ذره ای فکرکردن برایشان نگذاشته بود سیلاب های ماورای تصورساخته وپرداخته خمینی و خامنه ای تمامی اقتصاد ورفاه و آزادی وپیشرفت وهویت مردم ایران را چهل سال طعمه کرده است ولی چون خیس شدن دست وپازدن درآن نبوده اشکالی نداشته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: