آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 آذر ماه 1398 = 22-11 2019

اروپائیان از سازش‌کاری با رژیم ملاها دست بردارند

اروپائیان از سازش‌کاری با جمهوری اسلامی دست بردارند و به یاری ملت ایران بیایند. تا هنگامی که این سازشکاری اروپا ادامه دارد، رژیم ایران گستاخ تر شده و می کوشد به مردم ایران و منطقه تعرض کند و منطقه را به آشوب بکشاند.

امروز اعلام شد که نیروهای اامنیتی جمهوری اسلامی، دستگیری و احضار فعالان مدنی و سیاسی را شدت بخشیده‌اند.

رادیو بین المللی فرانسه در گزارشی اعلام کرد: مقامات امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی که از نخستین روزهای اعتراضات به افزایش اعلام نشده و شدید بهای بنزین، دست به «سرکوب خشونت بار» تظاهرکنندگان زدند، اینک بگزارش منابع گوناگون تعقیب و بازداشت گستردۀ آنان را دنبال می‌کنند.

بنا براین گزارش، اتحادیه اروپا از حکومت ایران خواسته است تا در برابر معترضان "حداکثر خویشتن‌داری" را نشان دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلام امروز موضع‌گیری اخیر مقامات اتحادیه اروپا، در مورد اعتراضات سراسری در ایران را دخالت در امور داخلی این کشور دانست و گفت این اتحادیه بهتر است به جای اظهارات "مداخله‌جویانه"، گامی عملی در جهت تحقق وعده‌های برجام بردارد.

این در حالیست که برخی سیاستمداران اروپايی می گویند: آنچه در ایران می‌گذرد برای اروپا غیرقابل قبول است.

منابع خبری گفتند: با ادامه ناآرامی‌ها در شهرهای سراسر ایران و روشن‌تر شدن ابعاد خشونت و سرکوب از سوی حکومت، ‌پارلمان ارو‌پا هفته آینده این موضوع را بررسی خواهد کرد.

یک عضو سوئدی پارلمان اروپا به دویچه وله آلمان گفت: ایران موضوع جلسه هفته آینده ما خواهد بود. ما قصد داریم با موگرینی (رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا) صحبت کنیم و از او بخواهیم که به رژیم ایران فشار بیشتری وارد کند. ما معتقدیم آنچه که در ایران می گذرد غیر قابل قبول است.

خانم گوته‌لند افزود: چنانچه رژیم تهران در رفتار خود تجدیدنظر نکند، روابط اروپا و دولت ایران لطمه خواهد خورد.



حقیقتگو November 22, 2019 06:17 PM

خرس ها عاشق عسل هستند وگندوهای عسل وزنبورهای تولید کننده عسل درهرکشوری که باشد برایشان حائزاهمیت است اروپای غربی به رهبری انگلیس وفرانسه که گندوی های عسلشان را که چهل سال درایران آویزان کردند برایشان اهمیت دارد که دچارفاجعه ای نشوند سکوت مکرون و موگیرنی و شرکاء و صاحبان صنایع اروپائی هم به این دلیل است مکرون وموگیرنی وجانسون بعدازپذیرائی آنچنانی ازظریف و روحانی چنان به مرخصی نیازداشته اند که درحال حاضردرکره مریخ مشغول گذارندن مرخصی شان هستند و ازآنچه درایران اتفاق افتاده است انکاربی خبرند این ننگی بس بزرگ باید برای اتحادیه اروپا باشد که همچنان خواهان مسالمت ترامپ و باج دادن ترامپ به این رژیم جنایتگرضدایرانی بوده اند که چرا ترامپ تحریم ها برنمی دارد رژیم آخوندی ازاغلامیه عوام فریبانه اتحادیه اروپا هراسی ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش November 22, 2019 10:09 PM

شکایت از آخوند به موگرینی مانند شکایت از آیشمن به هیتلر است، آخوندها هر چه جنایت میکنند برای استعمار غرب میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: