آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 فروردین ماه 1398 = 06-04 2019

فیلم؛ خیس شدن شلوار مسئولان و باقی ماجرا

وزیر کشور در دولت روحانی به شدت از اظهارات مجری برنامه طنز "دورهمی" در اولین شب سری جدید این برنامه در مورد چگونگی حضور مسئولان در مناطق سیل‌زده و پوشش‌دهی خبری آن توسط صداوسیما انتقاد کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی با تقدیر از نحوه پوشش‌دهی اخبار سیل در صداوسیما گفت: از کی توهین به مسئولینی که برخاسته از رأی مردم هستند اسمش شده هنر.

او گفت: عذرخواهی فایده ندارد و حتما باید با این مسئله برخورد شود... بعدش هم عده‌ای نشستند برای مسخره کردن و تحقیر کردن هی کف می‌زنند. این بدتر از آن است.

گفتنی است مجری برنامه طنز "دورهمی" در این برنامه با اشاره به نشان دادن چند تن از مسئولان در مناطق سیل‌زده در حالی که در آب فرو رفته بودند گفت: هیچ چیز برای مردم یک کشور دردناک‌تر از این نیست که مسئولین‌شون رو با شلوار خیس ببینند. (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=VUxEsNpwf5s

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



tak tirandaz April 5, 2019 03:48 PM

یه عده کف نزدند همه کف زدند و این نشان میده شماها تا چه اندازه در دل مردم جا دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Hamid April 5, 2019 04:58 PM

وزیر بی لیاقت کشور بازم شکر کن که مجری گفته هیچ چیز برای مردم یک کشور دردناک‌تر از این نیست که مسئولین‌شون رو با شلوار خیس ببینند مجری که خبر ندارد که مسولین .... و دنیایی را بکثافت کشیده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حنای بیرنگ April 5, 2019 06:03 PM

آقای وزیر حناتون دیگه رنگی ندارد با کدوم رأی مردمی انتخاب شده اید مردم نا امید و رنجور و خسته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


baran April 5, 2019 07:22 PM

آب شلوارشونو خیس نکرده اینها از ترس شلوارشونو خیس کردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 5, 2019 09:35 PM

مردم ایران به هوش باشید حالا که رژیم نه میتونه برای دولت ( گله ی روحانی) و نه برای حکومت ( گله ی خامنه ای ) با سو استفاده از سیل محبوبیت دست و پا کنه دست کم برای صدا و سیمای میلی میخواد اعتبار و اعتماد کسب کنه گول نخورید چون سر تا پای این رژیم آلوده به دروغ و تزویر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی April 6, 2019 01:00 AM

یکی از نکته های جالب در مورد مسئولین جمهوری اسلامی این است که آنها خیلی دهان دریده و پررو هستند و خیلی راحت واقعیتها را وارانه میکنند مثلا همین عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که خودش مستقیم بوسیله رهبر جمهوری اسلامی انتصاب میشود ولی این پررویی حد اندازه هم ندارد و مسئولینی که همگی منتصب هستند حتی رئیس جمهوری اسلامی حسن روحانی که از همه پرروتر و دهان دریده تر است و واقعیتها را همیشه وارانه میکند در مورد انتصابها جریان از این قرار است که وزارتخانه‌ها مانند علوم و آموزش‌وپرورش و ارشاد اسلامی و کشور و اطلاعات و دفاع و امور خارجه همگی مستقیم بوسیله رهبر جمهوری اسلامی انتصاب میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: