آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 فروردین ماه 1398 = 10-04 2019

اسرائیل؛ ائتلاف نتانیاهو در انتخابات پیروز شده است

رسانه‌های خبری امروز (چهارشنبه) گزارش دادند، با شمارش ۹۷ درصد آرای صندوق‌های رأی، حزب بنیامین نتانیاهو و ائتلاف راست‌ها موفق شده‌اند بیشترین آرا را از آن خود کرده و به این ترتیب این امکان برای او فراهم می‌شود تا برای پنجمین دور در پست نخست وزیری اسرائیل بماند.

نتانیاهو تاکنون چهار بار نخست‌وزیر اسرائیل بوده و در این امر با دیوید بن گوریون، موسس اسرائیل، برابری می‌کند. اگر برای بار پنجم هم نخست‌وزیر شود، رکورد بن گوریون را خواهد شکست.

نتانیاهو در ساعات نخستین امروز در محل حزب لیکود در تل آویو صحبت کرده و این انتخابات را یک پیروزی چشمگیر خواند و گفت: این یک دولت جناح راستی است اما من نخست وزیر همه هستم.

اگرچه نتایج رسمی انتخابات هنوز اعلام نشده اما نتانیاهو امروز اعلام کرد که مذاکرات را برای تشکیل دولت ائتلافی با احزاب جناح راستی آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد دولت ترامپ هم مایل است نتانیاهو همچنان در قدرت باقی بماند. چرا که نخست‌وزیر فعلی اسرائیل به شدت از کارزار فشار حداکثری آمریکا بر حکومت ایران حمایت می‌کند.



پلنگ ایران زمین April 8, 2019 03:44 PM

آفرین به همبستگیِ یهودیان برایشان هیچ فرقی ندارد که چه کسی بر سرِ کار خواهد آمد و همگی یک آرمان را دنبال میکنند
در آمریکا هم چنین همبستگی می باشد بجز دموکرات هایِ اسلامگرا که بزودی کِنِف حواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناشناس April 10, 2019 04:50 AM

ترامپ نشان داده که از هوش و تاکتیک و اراده قوی برخوردار است اگر چه رئیس جمهور امریکا تمام اختیارات و قدرت و حیطه عمل را به تنهایی در اختیار ندارد اما اگر خوب بازی کند به گونه ای که بخش قابل توجهی از مردم امریکا به او اعتماد تغییر ناپذیر داشته باشند ، بقیه ارگانهای تصمیم گیرنده جلوی پیشرفت او را سد نخواهند کرد مخصوصا اگر راهبرد او برای امریکا سود اور باشد این حرکت کیش و مات ترامپ علیه ملاها که با قوانین بازی روسی ( فریب کاری ، دروغ پراکنی ، دشمن تراشی و انداختن گناهان به گردن او ، و بخیه زدن دیکتاتوری و حکومت مادام العمر فاسد به امنیت مردم ) بازی میکردند و در چهل سال گذشته علیرغم نابود کردن مملکت و مردم ، حکومت خودشان را با شامبورتی بازی حفظ کردند، بسیار ماهرانه به عمل در امد. ملاها ، سپاه ، همه جناح های منتقد قلابی آن و همه اپوزیسیون قلابی روسی اکنون نقابشان فرو می افتد دست ها رو می شود سپاه جای کودتا هم ندارد مگر اینکه کسانی در داخل سپاه با هماهنگی با امریکا کودتای سوکارنویی ضد روسیه بکنند برنده این حرکت امریکا ، اسرائیل ، عربها هستند ، بازنده ملاها و حامیان رنگ و وارنگ شان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush April 10, 2019 01:52 PM

تبریک به آقای نتن یاهو و پاینده اسرائیل!

گزارش یا اعتراض به این نظر


رها April 10, 2019 05:04 PM

Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: