آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 فروردین ماه 1398 = 08-04 2019

اصلاح طلب قلابی دست به دامن منادیان صلح شد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بازی خطرناکی که ترامپ در برابر نظام آغاز کرده است نشان از اوج کینه و عداوت دولتمردان کاخ سفید از جمهوری اسلامی دارد.

به گزارش صدا و سیما، محمدرضا عارف در پیامی که در فضای مجازی منتشر کرد نوشت: به مانند گذشته در برابر دسیسه های دولت متخاصم آمریکا از نیروهای مسلح نظام حمایت می کنیم.

وی افزود: صدای شکسته شدن استخوان های استعمار و امپریالیسم شنیده می شود. این اقدام ناقض قوانین حقوق بین الملل است. منادیان صلح در جهان باید نسبت به این اقدام گستاخانه ترامپ اعتراض خود را نشان دهند.



شهنام April 8, 2019 10:49 PM

منادیان صلح!مردک تروریست برو و وصیت کن که کارت از بیخ تمومه

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی اصل April 8, 2019 11:09 PM

باحرکت منطقی که پرزیدنت ترامپ ازخود نشان داداگر این رژیم و فرقه منحوس ارزشی به ملت ایران قائل است باید هرچه زودتراز حکومت کناره گیری کندورژیم دموکرات و حافظ قوانین حقوق بشری در ایران روی کار بیایدتاسپاه پاسداران ازحالت تروریستی خارج شوند و ملت در سایه حکومت مردمی بتوانند نفس راحتی بکشند وکشورومنطقه و جهان بحالت نرمال برگرددودیگر اصلاح طلبان خودشان را نخودهراش نکنندو دیگر ارزشی در نزد ملت ایران ندارندو بیخودی خودنمایی نکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری April 8, 2019 11:58 PM

باید به این مزدور خودفروش گفت لطفاً خفه شو

گزارش یا اعتراض به این نظر


رویا April 9, 2019 05:15 AM

امیدوارم این ژن خوب بزودی منقرض شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 9, 2019 09:28 AM

تولید کننده ژن برتر ودزد بزرگ پشت پرده که هم رفیق دزد است وشریک قافله بد جوری بوحشت افتاده محمد رضا عارف یک کلاش و یک شیاد ویک شخصیت سیاسی کاسه لیس است که عنوانش را باید از آخوند جوادی آملی وام گرفت یادتان هست عنوان جوادی آملی را؟ دیوث سیاسی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: