آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 فروردین ماه 1398 = 10-04 2019

پل دوساله در سیل لرستان ریخت، پل ۱۰۰ ساله نه!

در حالی پل جدید کاکارضا در محور ارتباطی الشتر - خرم‌آباد با دو سال سابقه‌ی ساخت بر اثر وقوع سیل تخریب شده است که پل قدیم کاکارضا که در مجاورت پل جدید قرار دارد، با بیش از ۱۰۰ سال سن، دچار آسیب نشده است.

به گزارش ایسنا، سیل اخیر در استان لرستان پل‌های زیادی را تخریب کرده است، اما نکته مهم تخریب یکی از پل‌های جدید تحت عنوان پل جدید کاکارضا واقع در محور ارتباطی الشتر به خرم آباد است که دو سال از زمان ساخت آن می‌گذرد.

این در حالی است که در نزدیکی همین پل، پل قدیم کاکارضا قرار دارد که بیش از ۱۰۰ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد اما آسیب چندانی به آن وارد نشده است.



نسل بیدار April 10, 2019 11:22 AM

آخوند ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺮﺍ ﺩﺷﻤﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﺞ ﺍﻧﺪﯾﺶ ﻭ ﺑﺪ ﺧﻮﯼ ﻭ ﺍﻫﺮﯾﻤﻦ ﺍﺳﺖ

ﺩﺭﯾﻎ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﺷﻮﺩ
ﮐﻨﺎﻡ ﭘﻠﻨﮕﺎﻥ ﻭ ﺷﯿﺮﺍﻥﺷﻮﺩ

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین April 10, 2019 10:11 PM

هر گونه سازه ای که در جمهوری تروریست به پایان میرسد٬ تنها ۱/۱۰ از بودجه در ساختار بکار گرفته شده و ۹/۱۰ دیگر ملاخور میشود این یک دهم در بر گیرندهٔ هزینه هایی همچون دستمزدِ مهندس و کارگر و ارزان ترین مصالح ساخت میباشد مهندسان سالها رنج کشیده و با بی پولی و سختی کارنامه خود را میگیرند و مهندسِ بَرده میشوند و دزدان٬ دستمزد ِ کارگران و مهندسان و مصالح خوب را ملاخور میکنند بیخود نیست که مردم را تنگدست کرده تا خود کاخ نشین شوند
مردم به خود آیید زیرا این دزدان کشور ایران را همانند گنجی می بینند که باید چپاول شود و مردم هم برایِ اینان دست و پاگیرهایِ پر هزینه ای هستند که آگاهانه آنها را میکشند تا راه برایشان باز شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: