آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 22 فروردین ماه 1398 = 11-04 2019

عکس و فیلم؛ سیل زدگان در جنگل و بیایان در میان مارها

عکس زیر: مردم سیل زده شهرستان حمیدیه اهواز بدون کمترین امکاناتی در جنگل‌های اطراف این شهرستان ساکن شده اند.

فیلم زیر: مردم سیل زده در بیابان و در میان مار و عقرب ها زندگی می کنند

خبرگزاری حکومتی مهر: پس از صدور دستور تخلیه روستاهای حلاف یک، دو، سه، چبسه و مناطق مجاور در شهرستان حمیدیه، مردم مجبور به سکونت در جنگل‌های مسیر حلاف شدند. با گذشت چندین روز از اعلام تخلیه و زندگی مردم بر تپه‌های شنی جنگل حلاف اما همچنان برخی نیازهای ضروری آن‌ها تأمین نشده است. کمبود چادر و نبود پتو زندگی مردم را با دشواری بسیاری مواجه‌کرده است. در حال حاضر پتو و چادر از مطالبه‌های اصلی این مردم سیل‌زده است.

از سوی دیگر نبود آب سرد و یخ و همچنین کمبود لوازم بهداشتی، سلامت اهالی به ویژه کودکان ساکن تپه‌های شنی جنگل حلاف را در معرض خطر قرار داده است. با توجه به حجم بالای تخریب سیل و آوارگی مردم، حضور هلال احمر و دیگر نهادهای امدادی در منطقه جنگل‌های مسیر خسرج کم رنگ است، به همین دلیل لازم است اقدامات جدی به منظور رفاه و حفظ سلامت مردم سیل‌زده و آواره مسیر روستاهای حلاف شهرستان حمیدیه اتخاذ شود.

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=5J9jq-TG19U

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی اصل April 11, 2019 12:39 PM

چرابایداین فرقه منحوس دستوربدهدتمام دریچه های سدهاراتماماویکمرتبه بازکننداینرا تمام احمقان دنیا هم میداند که دراین حالت سیل کل خوزستان راویران میکنداینها احمقندیا خودشان رابه خریت ونفهمی زدندکه عمداایران راویران کنند؟بنظرم فقط میخواهندکل ایران را ویران کننددریچه های سدهاقابل کنترل ازبابت مقدار خروجی اب و مدت زمان باز بودن هستندملت بایداعتراض کنندتاازویرانی خوزستان وکشنارجلوگیری بشه اگر ملت میتواند کنترل سد ها را خود به عهده بگیرند تا وضعیت عادی شود وسیل فرو بنشیند سیل فعلی خقیقی نیست مصنوعی هست ملت غیور نباید ساکت باشندو به رفتارغلط رژیم تسلیم شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: