آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 اردیبهشت ماه 1398 = 04-05 2019

مقام عظما هزار ختنه کرد، یکیش خراب شد!

سایت امتداد: عبدالرضا عزیزی (نماینده شیروان) که دیروز تصاویرش در هنگام بوسیدن تابلو و تصویر رحمانی‌فضلی (وزیر کشور دولت روحانی) خبرساز شد، از صفات‌‌بارزش همین شیفتگی به قدرت است. زمانی که سعید مرتضوی در آستانه فروپاشی بود، او برایش از نمایندگان امضاء جمع می‌کرد. از نگاه او مرتضوی خوب بود چون سالها به قلع و قمع مطبوعات و دیگران پرداخته بود و حالا این میان از دستش در رفته و سه نفر هم در کهریزک مردند.

نظرات او در مصاحبه‌ای که 25 آذر 91 روزنامه بهار منتشر کرد بسیار قابل توجه است. او در مورد مرتضوی می‌گوید:‌ اگر تصمیم مرتضوی در مورد کهریزک غلط بوده، باز هم اشکالی ندارد.

من نامه حمایت از مرتضوی را امضا کردم و گفتم دکتر مرتضوی خیلی مرد است. یک پزشک‌ که عمل ختنه انجام دهد از هزار ختنه 999 تا را درست انجام دهد و در یک مورد اشتباه کند که شما الان همان یکی را می‌بینید. شما باید همه ختنه‌ها را با هم ببینید.

متاسفانه مملکت ما همین‌طور است. یک نفر می‌آید خدمت می‌کند بعد خوب که رسش را ‌کشیدند می‌گویند بفرما برو بیرون.

آقای دکتر مرتضوی یک جوان، انقلابی و مورد وثوق و اعتماد نظام است.

مرتضوی با قاطعیتی که به خرج داد جلوی فتنه بزرگ را گرفت، شما این را نمی‌بینید؟ بعد هم این سه نفر که در کهریزک مردند را خدا رحمت کند.

گور پدر کانادا و اسراییل و آمریکا، که به خاطر زهرا کاظمی قطع رابطه کنند، اصلا ما یک فرد انقلابی مثل دکتر مرتضوی را با صد تا مثل کانادا و انگلیس عوض نمی‌کنیم؛ گور پدرشان!


سیل؛ فیلم زیر: آقای دکتر نرو که کنک می خوری!

اعتراف وزیر کشور دولت روحانی به تنفر مردم از حاکمان جمهوری اسلامی

رحمانی فضلی: فرماندار ما در گمیشان (استان گلستان) گفت: آقای دکتر رحمانی من سه بار امروز کتک خوردم از دست مردم. مردم ناراحت هستند،.. منظور می‌گفت اگر شما هم می‌روید اونجا امکان داره تو را بزنند! می‌خواست این را به ما بگه!




www.youtube.com/watch?v=zin6LqpgDuM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



قاسم April 15, 2019 02:08 PM

شما همه دروغ گو هستید برو یکی بیار صحبت کنه که مردم باور کنند که در ج کثیف اسلامی دروغگوی جزء ارکان نظام والایی است میگی که فرماندار آدم هیکلمند بود خوب در این که شکی نیست که ولایی ها چاقوکش و قلدرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین April 15, 2019 03:23 PM

دروغگو٬ اگر فرماندار گُمیشان بدستِ مردم سه بار کتک خورده بود٬ پس چرا هتا یک ویدیو از سه تا را با سربلندی پخش نکرده اند چنانچه جوانان ما از هر چیزِ دیدنی فیلم میگیرند اگر مردم شما را کتک بزنند٬ بخت با شما یار بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی April 15, 2019 03:48 PM

کرگدن قدری تحمل داشته باش
آنچنان ملت ز درد معده میپچند بخویش
اما بازهم صبوری میکنند
وقت دفع حاجت ما میرسد قدری تحمل داشته باش
آنچنان خالی کنیم ما معده را از گور آغا تا هدایت
آنگاه ته مانده اش را میکنیم تقدیم شورای نگهبان و شما
کرگدن قدری تحمل داشته باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


babk May 5, 2019 04:43 AM

خاک بر سرت که اینقدر پست و فرومایه ای اگر فرزند داشتی که نمیدانم شب که به خانه رفته بودی باید جا به جا به مغزت میزد که به بخاطر مال دنیا تا این حد پایین رفتی باز میگویم ای خاک عالم تن سرت ای بد بخت به قول یکی که میگفت آدمی را آدمیت لازم است چوب صندل بو ندارد هیزم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی May 5, 2019 09:03 AM

حکایت آب که سر بالا می‌ره قورباغه ابو عطا میخونه حکایت جمهوری اسلامیه آنقدر وضعیت خراب شده و کار دست یک مشت ابله بیسواد افتاده که هر بوزینه ای هر چیز تو مغز پوکشه بر زبان میاره مردک عظما و دار و دسته پلید و خونریزش باید اول زبانهای خودشون رو ختنه کنند تا کمتر زر بزنند و مملکت رو تو دردسر نیاندازند

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی May 5, 2019 04:24 PM

این موجود آدم نما در حد دکترا کلاس خ>>>> مالی چاپلوسی پاچه خواری کاسه لیسی قوادی بی شرمی را گذرانده هیچ هنر دیگری نداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: