آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 فروردین ماه 1398 = 20-04 2019

فیلم؛ پخش سرود گروهک تروریستی حشدالشعبی

پخش سرود گروهک تروریستی حشدالشعبی و به اهتزاز در آمدن پرچم این فرقه تبهکار شیعه عراقی بر روی ماشین‌های هلال‌ احمر جمهوری اسلامی در اهواز مقابل یک حسینیه (فیلم زیر). این در حالیست که هلال احمر جمهوری اسلامی همچنان وقیحانه ارتباط میان این سازمان و گروه‌های تروریستی را تکذیب می‌کند.

حضور نیروهای حشد الشعبی در مناطق سیل زده در روزهای اخیر با عکس‌العمل‌های منفی مردم ایران و انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است. این مزدوران خارجی در پوشش "نیروهای امداد مردمی" ظاهرا برای کمک به سیل زدگان وارد ایران شده‌اند. اما در واقع هدفشان کمک به سپاه ضد مردمی برای سرکوب اعتراضات مردم ایران است.

در میان این نیروها، هیچ نیروی مردمی‌ای وجود ندارد و همگی همان مزدوران نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران هستند که دستمزد و ارزاق و حتی لباسشان را از ایران دریافت می‌ کنند. اسم "امداد‌گر" نهادن بر این مزدوران خارجی اساسا یک ترفند لو رفته جمهوری اسلامی است که سالهای سال است از آن استفاده می‌ کنند.

اخیرا پاسدار سعید قاسمی از سرکردگان سپاهی اعتراف کرد که سپاه پاسداران تروریست‌هایش را با پوشش هلال احمر به کشورهای دیگر اعزام می‌ کرده است.




www.youtube.com/watch?v=jU4MpVXZUBU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: