آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 اردیبهشت ماه 1398 = 23-04 2019

یورش تازه به روزنامه نگاران "اصلاح طلب"

تلاش ماموران امنیتی برای بازداشت ماشاالله شمس الواعظین/محمدرضا نسب‌عبدالهی، روزنامه نگار بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – صبح روز دوشنبه، مأموران امنیتی به قصد بازداشت ماشاالله شمس‌الواعظین، نایب رییس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران، به منزل شخصی وی مراجعه کردند اما وی در خانه حضور نداشته است. ماموران مراجعه کننده بدون ارایه حکم قصد تفتیش منزل وی را نیز داشتند که با مخالفت ساکنین خانه مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح امروز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، سه تن از مأموران امنیتی به هدف بازداشت ماشاالله شمس‌الواعظین به منزل شخصی این روزنامه نگار مراجعه کرده‌اند اما وی در خانه حضور نداشته است.

گفتنی است که به دلیل عدم حضور ماشاالله شمس‌الواعظین در خانه، دختر وی از ورود ماموران امنیتی به داخل خانه جلوگیری کرده است.


محمدرضا نسب‌عبدالهی، روزنامه نگار بازداشت شد

مأموران اطلاعات سپاه محمدرضا نسب‌عبدالهی، سردبیر سایت‌های انارپرس و آبان‌پرس را که برای دیدار خانواده به زادگاهش شهر انار رفته بود در خیابان بازداشت کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، عصر روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، محمدرضا نسب‌عبدالهی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی از سوی مأموران اطلاعات سپاه در خیابان بازداشت و پس از بازجویی اولیه در دادسرای انار به اطلاعات سپاه کرمان منتقل شد.

مأموران اطلاعات سپاه، عصر روز شنبه ۳۱ فروردین، محمدرضا نسب‌عبدالهی سردبیر سایت‌های انارپرس و آبان‌پرس که به همراه دختر ۴ ساله‌اش برای دیدار خانواده به زادگاهش شهر انار رفته بود، در خیابان بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه کرمان منتقل کردند.

شاهد علوی، روزنامه‌نگار ساکن آمریکا ضمن تأیید این خبر در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «همان روز ۳۱ فروردین مأموران به منزل مادر آقای نسب‌عبدالهی رفته و لپ‌تاپ و گوشی برادرش را هم ضبط می‌کنند. مأموران همان شب با همسر نسب‌عبدالهی هم تماس گرفته و می‌خواهند برای بازرسی در خانه‌شان در شیراز باشد اما پیش از رسیدن او، وارد منزل شده و کامپیوتر و وسایل دیگری را با خود می‌برند».

از دلایل بازداشت آقای نسب عبدالهی تا این لحظه اطلاعاتی در دست نیست.

محمدرضا نسب عبداللهی، روزنامه‌نگار ساکن شیراز پیش‌از‌این نیز در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۳۸۳ از سوی دادگاهی در استان کرمان به‌طور غیابی و به اتهام “نشر اکاذیب” به شش ماه حبس تعزیری محکوم‌شده بود که در تاریخ ۹ شهریورماه ۱۳۸۴ با پایان دوران محکومیت از زندان آزاد شد.



شهنام April 23, 2019 12:31 PM

این دم آخری بازم میخوان از این فسیل‌های استمرارطلب قهرمان سازی کنند ما که دیگه خ ر نمیشیم یکی‌ نیست به این تازی پرست‌های احمق بگه ما اگه حافظه ی جلبک هم داشته باشیم یادمون نمیره اصلاح طلب یعنی‌ چی‌ اینو بکنید تو مخ پوکتون دیگه تمومه ماجرا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: