آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 خرداد ماه 1398 = 31-05 2019

طبق قرآن، وظیفه داریم به تروریستها کمک کنیم

آخوند احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز قدس روز جهانی حمایت از مستضعفین عالم است گفت: از هر چه مظلوم در دنیا است حمایت می‌کنیم تا ظالم را براندازیم.

از سوی دیگر جانشین سرکرده سپاه پاسداران گفت: طبق قرآن، وظیفه داریم هرقدر بتوانیم، به حوثی های یمن یاری برسانیم.

پاسدار علی فدوی گفت: هر چه قدر که بتوانیم به شبه نظامیان حوثی در یمن کمک می کنیم، اما با توجه به محاصره یمن، نمی شود با دست باز این کار را کرد.

این سخنان جانشین سرکرده سپاه پاسداران در واقع تائید اتهامات عربستان، در مورد ارسال کمک های نظامی گسترده از سوی جمهوری اسلامی به حوثی ها است.

این در حالیست که روحانی امروز در پیامی به نشست مکه که با حضور سران کشورهای عربی برگزار شد، بدون در نظر گرفتن اعترافات پاسدار فدوی و آخوند جنتی، با کمال وقاخت گفت: اختلافات درون خانواده جهان اسلام را کنار بگذارید.

گفتنی است پادشاه عربستان در اجلاس مکه طی سخنانی شدیداللحن علیه جمهوری اسلامی از جمله گفت: رژیم ایران خطری برای امنیت جهانی است.

رئیس‌جمهور عراق نیز در این اجلاس با اشاره تلویحی به جنگ افروزی های سپاه پاسداران در کشورهای عربی گفت: بحران منطقه از جنگی خبر می‌دهد که نه از تاک نشان می‌ ماند و نه از تاک نشان.



Mohamad May 31, 2019 11:45 PM

این چیزی که آخوند جنتی میگه دروغ محض است که«ما به هر مظلومی در دنیا کمک می‌کنیم که ظالم را بر اندازی» اگر صادق بود اول از همه باید نظام خودشان را براندازند که مردم غنی ترین کشور دنیا را به خاک سیاه نشانده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak June 1, 2019 12:01 AM

درختی که تلخ است وی را سرشت‌‌

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 1, 2019 01:47 AM

آخوند و پاسدار آدم بشو نیستند که نیستند فقط باید سر اینها رو از روی تنشون برداشت که هم خودشون راحت بشن هم بقیه ی آدمها

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار June 1, 2019 01:55 AM

ما که همیشه می گفتیم قرآن اینها بو می دهد به ما القاب مختلف می دادند * باز خوبه خودشان اعتراف می کنند که قرآن این‌ها بو‌های ناجور می دهد * آخر این دین است که همش کارش ویرانی روح و روان و عقل و هوش و جان انسان است؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


seek June 1, 2019 08:32 AM

با اعتبارترین مفتیها وآخوندها که همه عمرشان را به تحصیل اسلام پرداخته اند و با اسلام و قرآن بخوبی آشنا هستند میدانند که اسلام مذهبی خشونت پرداز است حال امت اسلام که کور کورانه اسلام را پذیرفته و اکثرشان به خودشان لقب «میانه رو» داده اند از اسلام صلح و رحمت دم میزنند حتی در زمان جنبش مشروطه شیخ فضل الله نوری به روشنی و درستی میگفت که این آزادیخواهیها و دمکراسی بازیها از بن پایه با اسلام مغایرت دارد آخوندها که هراسیده بودند که امکان دارد شماری از اسلام برگردند خودشان یک سر طناب دار را به گردن شیخ انداختند و سر دیگرش را به دست «روشنفکرها» دادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: