آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 اردیبهشت ماه 1398 = 26-04 2019

مزار هایده در لس آنجلس و ممنوع التصویری

خبرگزاری هرانا – حامد همایون، خواننده ایرانی ممنوع التصویر شد. رفتن این خواننده بر سر مزار هایده در لس آنجلس به عنوان دلایل احتمالی ممنوع التصویری این خواننده اعلام شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبر آنلاین، بهمن بابازاده، سردبیر برنامه دلصدا که از شبکه پنج صدا و سیما پخش می‌شود با انتشار عکسی از یک اعلامیه در دفتر پخش جام جم مبنی بر ممنوعیت صدا و تصویر حامد همایون، از ممنوع التصویری این خواننده خبر داده است.

حامد همایون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با بازنشر عکس مذکور نوشته است: “از حذف عادل فردوسی پور و چهره‌های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من روز به روز در حال پیشرفت هستید. تبریک ویژه من را بپذیرید”.

محسن رجب‌پور، مدیر برنامه‌های حامد همایون نیز به این خبر واکنش نشان داد و دو دلیل را برای این اتفاق ذکر کرد. وی علاوه بر حضور بهروز وثوقی در کنسرت حامد همایون، دیدار از مزار هایده را به عنوان دلایل ممنوع التصویری این خواننده اعلام کرده است.

لازم به ذکر است که حامد همایون چندی پیش در یکی از کنسرت‌هایش در آمریکا که بهورز وثوقی نیز در آن حضور داشت از وی به عنوان اسطوره‌ی سینمای ایران یاد کرد و گفت: “امشب مهمان ویژه‌ای قدم رنجه کردند که نام ایشان نام تاریخ سینمای ایران است”.

گفتنی است که این خواننده در تاریخ ۲۱ فروردین ماه نیر همزمان با سالروز تولد هایده، با پخش ویدیویی از حضورش بر سر مزار این خواننده‌ی ایرانی در لس آنجلس یاد او را گرامی داشته است.

لازم به یادآوری است که در اسفندماه سال گذشته حمید حامی، خواننده پاپ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع الکار شد. پیشتر نیز فعالیت گروه و موسسه برگزار کننده کنسرت حمید عسگری توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد به حالت تعلیق درآمد. همچنین در دیماه ۹۷ مهدی‌ یراحی، خواننده پاپ ایرانی در پی حضور با لباس کارگران فولاد اهواز روی صحنه کنسرت و حمایت از کارگران بازداشتی در این شهر و انتشار موزیک ویدئوی ‎”پاره سنگ” ممنوع الکار شد.

سید حامد محمودزاده با نام هنری (حامد همایون) خواننده و آهنگساز ایرانی است.



ali April 26, 2019 06:10 PM

حکومتی که از یک مرده میترسه چهل سال بدگویی و سرکوب نتوانست آنها را از یادها ببرد نسلی که امثال هایده را ندیده اما آنها را می شناسد و با صداشون بزرگ شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: