آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 اردیبهشت ماه 1398 = 28-04 2019

در ورزشگاه ممکن است ناموس مردم به تاراج رود!

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: اتفاقات اخیر روز‌های گذشته در استادیوم فوتبال نشان داد، برخلاف تصور برخی از طرفداران حضور زنان در استادیوم‌ها، حضور زنان آسیب‌های زیادی به دنبال خواهد داشت.

مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفتگو با فارس، با اشاره به درگیری‌های گسترده‌ای که در جریان بازی‌های فوتبال هفته اخیر لیگ برتر مابین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پیکان و پس از آن میان تیم‌های پرسپولیس و سپاهان رخ داد، گفت: طرفداران ورود زنان به ورزشگا‌ه‌ها آیا هنوز هم معتقدند شرایط عمومی ورزشگاه برای حضور خانواده‌ها فراهم است.

وی ادامه داد: اتفاقات روز‌های اخیر و درگیری‌های گسترده میان تماشاچیان و حتی صدماتی که به بازیکنان وارد شد نشان می‌دهد این شرایط محیا نیست.

اصلانی با اشاره به اینکه حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی صدمات جبران نا‌پذیری را به دنبال خواهد داشت، گفت: اگر ناموس مردم در شرایط غیراخلاقی استادیوم‌های ورزشی به تاراج برود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟



شهنام April 29, 2019 02:10 AM

وقتی ناموس ایرانی در دبی و ترکیه و عراق به تاراج میرود چه کسی پاسخگوست؟ تو ماله کش مونث ولایت دهانت را ببند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین April 29, 2019 01:42 PM

این مرد است در زیرِ چادر؟ بیچاره مردی که این زن را ببوسد شاید هم کسی پیدا نشده همسرِ او شود این یک عقده است که او دختران و زنانِ زیبا را می بیند و حرصش را سرِ آنها خالی می کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: