آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 اردیبهشت ماه 1398 = 30-04 2019

واکنش آمریکا به انتشار خبری از سرکرده داعش

اجرای عدالت درباره آنها نزدیک است

چند ساعت بعد از انتشار عکس و ویدئویی از رهبر داعش، یک مقام سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده گفت که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در مبارزه با داعش به نبرد خود ادامه می دهد تا مطمئن شود این تروریست های به طور کامل شکست خورده‌اند و باقی مانده رهبری آنها برای مجازات به دست عدالت سپرده شود.

به گزارش صدای آمریکا، خبرگزاری فرانسه به نقل از این سخنگو نوشت که کارشناسان آمریکایی در حال بررسی ویدئوی منتشر شده از بغدادی هستند.

«ابوبکر البغدادی» رهبر گروه داعش که پنج سال پیش در جریان سخنرانی از او تصاویری ضبط شده بود، روز دوشنبه نهم اردیبهشت در پیامی ویدئویی بار دیگر دیده شد.

آخرین حضور رسانه‌ای ابوبکر البغدادی مربوط به سخنرانی او در مسجد النوری در موصل و در سال ۲۰۱۴ بود. پیکارجویان داعش از تمامی قلمروهایی که در عراق و سوریه اشغال کرده بودند، بیرون رانده شده‌اند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در این ویدئو رهبر داعش شکست آخرین منطقه تحت تصرف خود در سوریه را پذیرفته و در مورد بمب‌گذاری‌های سری‌لانکا هم صحبت کرده است.

پیشتر گزارش هایی از مرگ او منتشر شده بود.



نسل بیدار April 30, 2019 11:34 AM

آنچه که از ایران آغاز شد باید در ایران خاتمه یابد * روزی که حکومت آخوند‌ها سرنگون شود همه تروریست هایی که به دنبال حکومت آخوندی سر باز کردند نیز یکی یکی از بین خواهند رفت *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: