آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 اردیبهشت ماه 1398 = 03-05 2019

اجاره خانه‌های ساعتی در تهران؛ گسترش فحشا

رواج اجاره خانه‌های ساعتی و روزی در تهران!

یکی از جامعه شناسان معتقد است که عواملی چون بیکاری و شرایط نابسامان اقتصادی در کشور روسپیگری را حتی بین مردان افزایش داده است.

امان الله قرایی مقدم در گفت‌و‌گو با شفقنا گفته: مدتی است خانه های مبله ساعتی و روزی اجاره داده می شود. به طور قطع می توان گفت در شهرهای بزرگ این پدیده افزایش پیدا کرده و کم کم این دامنه به شهرهای کوچکتر نیز خواهد رسید.

وی گفت: بعضی از پسران به خاطر روابطی که با زنان و دختران دارند پول دریافت می کنند و چون بیکاری وجود دارد این اتفاقات رو به افزایش است. بر اساس تحقیقاتی که من انجام دادم بعضی از این پسران می گویند که ما نمی دانیم با چند دختر و زن رابطه داریم.




آرش - صبحی May 3, 2019 12:08 PM

خمینی در بهشت زهرا عربده کشید وگفت داشنگاههامرکزفساد است وباید اصلاح شود حالا کار رژیم ساخته وپرداخته اسلامی آن پیرمرد رذل و پلید بحائی رسیده است که دارد شغل جاکشی را هم گسترش میدهد این کار یعنی جاکشی، معنای دیگری برآن متصور نیست ملایان شیعی از دین شیعه صفوی چنان مستراح وگندابه ای ساختند که در فردای پسا جمهوری اسلامی باید همه آثار آن از این سرزمین ما زودوده شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


seek May 3, 2019 12:33 PM

در کشوری که «روحانیون» دلال محبت باشند از این بیشتر نمیتوان انتظار داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush May 3, 2019 01:57 PM

این کاسبی متعلق به آخوند است و فحشا از لحاظ شرعی زمانی‌ جائز است که سهم آخوند محل، امام جمعه و آقا جان رهبر پرداخت شده و فیش بانکی‌ آن بر سردر هر خانه شادمانی نصب شده باشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


رویا May 3, 2019 02:44 PM

کاش فقط دلال محبت یا قواد بودند دلال قانون دلال ظلم دلال قتل دلال اختلاس دلال نفرت و هم هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 9, 2019 09:29 PM

آخوندها چِندش آور هستند از سر تا پایشان بوی خونِ آدمیزاد به مشام میرسد گویا پارچه ای که به گِردِ سرِ خود می پیچند٬ دَمی پیش ریسمان داری به گردنِ یاری بوده است و برایِ پنهان کردنِ چیزی٬ پوشاک گشاد و بلندی بر تن می کنند و برایِ دیده نشدن٬ رویِ آنرا با عبایِ بلندی می پوشانند از این پوشاک سودهایِ فراوان می برند و اگر آنرا در بیاورند٬ غوغایی از تبهکاری بیرون می ریزد براستی که برگزیدنِ این پوشاک تنها برایِ پنهان کردن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: