آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 اردیبهشت ماه 1398 = 07-05 2019

ایران؛ دانش آموز افشاگر افغانی را تهدید کردند

خبرگزاری هرانا – یک دانش آموز تبعه افغانستان در مدرسه ای در ملارد که روز گذشته فیلم تنبیه بدنی همکلاسی خود را تهیه و منتشر کرده بود، امروز به همراه براد دوقلویش توسط مسئولان مدرسه در یک کلاس درس حبس و تهدید شده اند که به سمت افغانستان رد مرز خواهند شد. مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دانش‌آموز تبعه افغانستان مدرسه‌ای در ملارد که روز گذشته فیلم تنبیه بدنی همکلاسی خود را توسط معلم تهیه و منتشر کرده بود، مدعی شده است که امروز به همراه برادر دو قلوی خود توسط مسئولان مدرسه از صبح تا ظهر در یکی از اتاق‌های مدرسه حبس و تهدید به تحویل به پلیس و انتقال به افغانستان شده‌اند.

بر اساس این گزارش، هر دو کودک دوقلوی افغانستانی یتیم بوده و بعد از مدرسه در یک رستوران کار می‌کنند.

از طرفی جواد جبله، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به تنبیه بدنی دانش آموزی در این شهرستان بیان کرد: این موضوع صحت دارد و در شورای تامین مطرح شده است.



علی May 7, 2019 01:46 PM

ملت ما کم کم بر اثر فشارهای حکومت دارد ارزشهایی که عمری به آنها می‌بالید را از یاد میبرد مردانگی و شرف و معرفت و انسانیت همه رو در من خلاصه کرده و فقط به خودش و منافع خودش فکر میکند و در این راستا از هیچ گونه پلیدی هم روی گردان نیست واقعاً بعضی از اخبار آدم را از خجالت آب میکند و نمی‌داند در مقابل چه باید بگوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی May 7, 2019 08:31 PM

مشکلات افغانها در ایران به گردن سران جمهوری اسلامی است و این کار در راستای تفرقه بیانداز و حکومت کن انجام میشود و به نظرم مردم ایران باید از آنها حمایت کنند ولی در مورد کسانی که مسئولین دادگاههای انقلاب و عادی کشور هستند با همگی آنها برخورد خواهد شد بدون اینکه کسی از آنها بتوانند از دست عدالت فرار کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نوید May 7, 2019 11:52 PM

به این میگن شرف انسانیت به سبک خمینی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: