آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1398 = 09-05 2019

صد مغازه در بازار جهانی تبریز آسیب دید

مدیر پایگاه میراث جهانی بازار تبریز از آسیب دیدن حدود ۱۰۰ مغازه به دنبال آتش‌سوزی چند ساعت گذشته در این بازار تاریخی و جهانی خبر داد.

چهارشنبه شب یکی از سراهای بازار تاریخی و سرپوشیده تبریز به نام ایکی قاپیلار دچار آتش‌سوزی شد.

بازار تاریخی تبریز یکی از آثار ثبت شده میراث جهانی یونسکو است.

۲ کشته در آتش سوزی بازار تبریز

به گفته سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی کارشناسان اعزامی فوت یک نفر به دلیل جراحت ناشی از سوختگی در محل را تایید و مصدوم دیگر را که دچار سوختگی شدید بود، تحت اقدامات احیا به بیمارستان سینا منتقل کردند که متاسفانه مصدوم بدحال نیز جان خود را از دست داد.




www.youtube.com/watch?v=hxSrkSijxoA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار May 9, 2019 11:11 AM

آخوند‌ها همه چیز ایرانیان را به آتش کشیدند * هیچکدام اینها تصادفی نیست چرا که دل آخوند برای ایران و ایرانی نمی سوزد * نباید گذاشت که در این لحظه آخر آخوند‌ها ایران را یا دستی دستی به آتش بکشند و یا اینکه با کشاندن پای ایران به یک جنگ دیگر یک ایران زیر و رو شده روی دست مردم بگذارند و خودشان فرار کنند * اگر مردم ایران هشیار باشند زمان زمان خیزش سراسری و ملی است *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Azad May 10, 2019 08:22 AM

شک نکنید که این آتش سوزی مانند ساختمان پلاسکوی تهران , دقیقا و یقنا و تحقیقا و ,,,,, کار خود رژیم جنایت و غارت و تجاوز آخوندان و پاسداران و مزدوران دست نشانده انگلیس و روسیه است بکارنامه رژیم اسلامی جنایت بنگرید ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: