آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 اردیبهشت ماه 1398 = 10-05 2019

عکس؛ پرندگان هم از شرّ آخوندها در امان نیستند

شهرداری شیراز شاخ و برگ درختانی را که پرندگان روی آن لانه سازی کردند را هرس کردند و به سطح خیابان افکند. (تصاویر زیر)

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این اقدام غیر کارشناسی، لانه دهها پرنده که در فصل تخم گذاری بودند تخریب شد که این ضربه به محیط زیست قابل پیگیری است.

سعید محمودی افزود: اگر نیروهای محیط زیست جلوی این اقدام نایستاده بودند آنها قصد داشتند حداقل 20 اصله درخت موجود در خیابان را هرس کنند.

وی یادآور شد: نیروهای محیط زیست ابتدا به صورت مسالمت آمیز خواستار توقف این اقدام غیر کارشناسی شدند اما با مقاومت (وحشیگری) نیروهای اجرایی شهرداری مواجه شدند. برخی از شهروندان شیراز با اعتراض به این اقدام غیر کارشناسی لانه های پرندگان را با خود به مکان امن منتقل کردند.

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز




علی May 10, 2019 11:05 PM

پرنده ها بروند خدا را شکر کنند که این جماعت به بی‌حجابی آنها گیر ندادند غلو نمیکنم مگر طالبان پای چهارپایان در افغانستان شلوار نکردند مگر این جماعت چه چیزشان با آنها فرق دارد که تعجب برانگیز باشد اسلام با نگاه خودش به انسان و دنیا باعث ایجاد حس خود برتر بینی در پیروانش شده مسلمان نان ندارد بخورد بوی گندش حال آدم را به هم می‌زند ولی به خود می‌بالد و خود را اشرف مخلوقات میبیند که همه مخلوقات برای او خلق شده اند و حقی برای هیچ موجودی قایل نیست و هر قسمت تاریخ اسلام را که بخوانی همین حکایت بوده از محمد که نخل‌های یهودیان را سوزاند و آن سرو چند هزارساله ایران را که مسلمانان در یورش به ایران نابود کردند و نجاست سگ وووو تا این جماعت پلید با عقیده قرون وسطایی حاکم هستند هیچ موجودی از آنان آسایش ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار May 11, 2019 02:19 AM

بقولی می‌گویند کجای کاری عمو که آن خدایی که اینها باور دارند هم از شر آخوند‌ها در امان نیست چه رسد به پرندگان *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: