آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 اردیبهشت ماه 1398 = 12-05 2019

نماینده: مردم، نظام را مقصر شرایط امروز می‌دانند

نماینده پیرانشهر و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی کشور، گفت: در حال حاضر به‌ صراحت بیش از 40 میلیون ایرانی زیر خط فقر هستند. ما باید این واقعیت را قبول کنیم. چرا می‌خواهیم در آمار هم دروغ بگوییم؟ اگر قبلاً 11 میلیون نفر یارانه‌بگیر داشتیم و در واقع 11 میلیون جمعیت کشور نیاز به حمایت‌های کالای اساسی داشتند، در حال حاضر بیش از 40 میلیون نفر نیاز به تامین اقلام اساسی‌شان دارند.

وی افزود: مسبب اصلی این شرایط دولت است. اگر با همین وضعیت سوءمدیریتی که در حال حاضر حاکم است پیش ‌رویم، اوضاع بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود. دود بی‌برنامگی‌ها و سیاست‌های ناکارآمد هم در چشم مردم رفته است. مردم، دولتمردان و هر سه قوه کارگزار و نظام را مقصر شرایط امروز می‌دانند.

وضعیت معیشتی روز به روز وخیم‌تر می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه ویژه‌ مجلس برای بررسی افزایش بی‌رویه قیمت کالاها در ‌بازار خبر داد و گفت: از دولت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انتظار داریم برای برخورد با عوامل اخلال‌گر بازار تعارفات را کنار بگذارند.

به گزارش تسنیم، اسدالله عباسی از برگزاری جلسه ویژه‌ای در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات پیش‌آمده در سطح بازار خبر داد و اظهار داشت:‌ از دولت و مسئولان دستگاه‌های نظارتی انتظار داریم در برخورد با عوامل اخلال‌گر بازار تعارفات را کنار بگذارند.عضو هیئت رئیسه مجلس افزایش بی‌رویه قیمت کالاها در سطح بازار و فشارهای زیادی را که به مردم وارد شده است مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در یک سال گذشته مردم با چالش‌های اقتصادی بسیار زیادی مواجه بوده‌اند به‌طوری‌که وضعیت معیشتی آنان روز به روز وخیم‌تر می‌شود.نماینده مردم رودسر و املش در مجلس عدم وجود تعادل در بازار عرضه کالاها،‌ بازار خودرو و مسکن و نظایر این را نشانه ضعف عملکرد مسئولان خواند و تصریح کرد: مردم هرروزه شاهد تغییر قیمت اجناس و کالاها به‌ویژه اقلام ضروری زندگی خود هستند در حالی‌که هیچ نظارت درستی در این حوزه انجام نمی‌شود.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اختصاص 14 میلیارد دلار سرمایه ارزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی بین مردم بیان داشت: از دولت انتظار داریم طبق قانون مصوب مجلس،‌ نسبت به حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر جامعه و اعطای بسته‌های حمایتی به آنان کوتاهی نکند.

عباسی لزوم پیشگیری از گرانی و تورم افسارگسیخته در سطح جامعه را دغدغه و نگرانی بزرگ مجلس اعلام کرد و ابراز داشت: امیدواریم با حضور نمایندگان اقتصادی دولت در جلسه هفته آینده مجلس، با استفاده از عوامل بازدارنده راهکارهای خوبی برای برون‌رفت از افزایش قیمت‌ها اندیشیده شود.وی با تأکید بر اینکه در ماه‌های گذشته مجلس از تمام اهرم‌های نظارتی و قانونی خود از جمله تذکر،‌ تحقیق و تفحص و استیضاح استفاده کرده است گفت: در حال حاضر ابزارهای یادشده ظاهراً دیگر کارسازی لازم را ندارند اما امیدواریم مسئولان دولتی به دغدغه‌های مردم و مجلس بیشتر از این توجه کنند.عضو هیئت رئیسه مجلس عدم موافقت مجلس در موضوع افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط فعلی اقتصادی به هیچ عنوان برای انجام این کار مساعد نبود، از دولت خواستیم همان روش گذشته توزیع و عرضه بنزین را ادامه دهد.



آرش - صبحی May 11, 2019 12:00 PM

اسدالله عباسی نماینده مجلس و اعضای هیت رئیسه مجلس اخته شده وفرمایشی بخوبی میدانند که بازار کالاهای اساسی مردم از گوشت گرفته تا پیاز وپوشک و ماست و شیر وغیرو هریک در تیول یک مافیای حکومتیست که بخش اعظم آن متصل به سرداران سپاه است بهمین دلیل اگر مجلس لایحه هم تصویب کندوبه دولت ابلاغ نمایدغیر ممکن است که کمترین اثری در وضعیت موجود داشته باشد یکبار برای همیشه باید این واقعیت را بپذیریم که ایران در سال57 بعنوان غنیمت بدست ملایان وعمله های فرانبر آنها گرفتار آمد و تنها راه رهائی از چنین وضعیت اسفناکی بزیر کشیدن جمهوری اسلامی است ونه چیزی غیر از این نمایندگان مجلس بسیاری شان در زمره مافیای قدرت وثروت هستندو اینها میخواهند مردم را فریب بدهند کدام مجلس؟ چه کشکی چه پشمی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 11, 2019 03:08 PM

این گرانی ها واحتکارها بطورعمد و به دستورعلی خامنه ای است

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria May 11, 2019 04:34 PM

کسانی که فروپاشی شوروی را بیاد دارند میدانند که حادثه چرنوبیل باعث سرعت بخشیدن به فروپاشی شد ! الان هم در ایران این حادثه سیل و ناکارامدی رژیم باعث سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم خواهد شد ! مخصوصا که نفت ایران که تنها منبع درامد رژیم است قطع شده و بزودی سونامی تورم و گرانی و قحطی شدید در راه است و دلار به سی هزار تومان خواهد رسید !

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی May 11, 2019 04:54 PM

سر کلاس معلم یک جوکی تعریف کرد همه ی بچه ها خندیدند جز یکنفرشون
اون یک نفر بعد از 5دقیه شروع کرد خندیدن
معلم گفت برای چی میخندی
شاگرد چواب داد به جوک شما میخندم
معلم: جوک من 5دقیقه پیش بود که همه خندیدن تو خواب بودی
شاگر نه آقا بیدار بودیم ما دیر خوشمون میاد
این حاجی هم دیر متوجه شده چه برسرمردم داره میاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بی عدالتی های اسلامی !!! May 11, 2019 09:58 PM

وضعیت برای ملت ستمدیده و اسلام زدهٔ ایران همین خواهد بود و همین، چه بسا بدتر و بدتر!
در این ۴۰ سال اخیر، مردم ستمدیدهٔ ایران:
• در «فقرمطلق» چشم به جهان باز گشوده اند
• در «فقرمطلق» بزرگ شده اند
• در «فقرمطلق» زندگی کرده اند
• و در«فقرمطلق» هم چشم از جهان فرو بسته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


سلاطین غارتگر !!! May 11, 2019 10:06 PM

ظهور و فعالیت های دوبارهٔ «سلاطین غارتگر» در عرصهٔ اقتصاد فاسد و رانتی کشور اجتناب ناپذیر خواهند بود
سلاطین نفت، گوشت، آرد، سیمان، الوار، آهن، فولاد، کاغذ، لوبیا، برنج، ارز، طلا و به عرصهٔ اقتصاد فاسد کشور وارد خواهند شد و خون مردم فقر زدهٔ جامعه را خواهند مکید

گزارش یا اعتراض به این نظر


raha May 11, 2019 10:26 PM

مگه کشور را با تعارف تا الان اداره می کردید که تعارف را بگذارند کنار ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 12, 2019 03:50 PM

بحث اینکه دولت مقصراست یااینوآن مقصرند یک صحبت بی اساس وانحرافیست کشورباعظمت ایران بافرهنگی 5 هزارساله نمیتواند بااندیشه های یک مشت ملای بی سوادوجن زده وخرافی واحمق ونادان ومتحجراداره شود همان مجلس نشینان هم نمیتوانند کاری بکنند وقتی با یک نامه یک خطی مجلس ششم اخته میشودچه انتظاری میتوان ازمجلسی داشت که یک مشت اعتدالی خودفروخته وژن سازبرتر مثل عارف دران نشسته وچشم بکرامات رهبر دوخته اند نا دزدی های خود وآقازاده هاشان برملا نشود مجلس بجز وراجی نمیتواند کاری بکند ودولت هم بدون اینکه ازقاعده ملیجک رهبر بودن مستثنی باشدمیخواهد چه غلطی بکند؟ مگر روحانی در جمع اصلاح طلبان واصولگران صمیمی اعتراف نکرد که همه چیز دست رهبر است حیرت آوراست که این نمایندگان عجب آدمهای منگولی هستند آقا مردم این رژیم رانمیخواهند بفهمید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم May 12, 2019 07:01 PM

سلسله آخوندیان به پایان سلام کن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: