آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 خرداد ماه 1398 = 26-05 2019

شغالهایی که ته مانده غذای آمریکا را می خورند

یک کارشناس جمهوری اسلامی بنام "عماد آبشناس" در سایت روسی اسپوتینک در مطلبی با عنوان "اروپایی ها با چه رویی در مورد توافق هسته ای اظهار نظر می کنند"، نوشته است: اخیرا وزیر امور خارجه آلمان مدعی شده که کشورهای اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل کرده اند و از ایرانی ها هم توقع دارند به انجام تعهدات خود در برجام متعهد باشد.

وی نوشت: بد نیست بفرمایند که به کدام تعهد خود در برجام عمل کردند، حتی یک تعهد؟ ... یعنی رو که هیچ، واقعا باید گفت که برخی اروپایی ها را از فرط پر رویی نمی دانیم کجای دلمان باید قرار دهیم. هر چه امروز ما ایرانی ها می کشیم به دلیل همین دورویی تاریخی اروپایی ها بوده و می باشد.

آیا وقت آن نرسیده هم به اروپایی ها و هم به مجامع بین المللی با صدای رسا بگوییم شرمتان باد باید خجالت بکشید که اصلا در این موارد اظهار نظر کنید، اگر سکوت اختیار کنید شاید احترامتان محفوظ بماند.

وقت آن رسیده آنهایی که روی اروپایی ها حساب باز کرده اند متوجه شوند که اینها امروزه شغال هایی هستند که در همه زمینه ها ایالات متحده را همراهی می کنند تا شاید از ته مانده غذای آمریکا چیزی به آنها برسد و دیگر اعتباری ندارند و طبق گفته وزیر امور خارجه انگلیس حتی اگر ایالات متحده جنگی راه بیاندازد آنها در خط مقدم همراه آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی خواهند جنگید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: