آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 اردیبهشت ماه 1398 = 11-05 2019

حصارکشی در مرز مشترک ایران و پاکستان

فرمانده نیروهای مرزی پاکستان از آغاز حصارکشی میان ایران و پاکستان خبر داد.

به گزارش العالم، معظم انصاری، فرمانده نیروهای مرزی پاکستان از عملیات نظامی در ایالت بلوچستان و نزدیک مرز ایران خبر داد که بر اثر آن دست کم 15 شبه‌نظامی کشته شده‌اند.

وی افزود:این عملیات با دریافت اطلاعات محرمانه از تردد شبه نظامیان در منطقه مرزی این کشور در ایالت بلوچستان انجام شد.

وی همچنین اظهار داشت: طرح حصارکشی مرزهای ایالت بلوچستان با ایران آغاز شده و انتظار می رود این فرآیند طی سه الی چهار سال آینده تکمیل شود.

ارتش پاکستان با حمله به مخفی‌گاه تروریست‌ها در مرزهای مشترک با ایران عملیات گسترده‌ای را آغاز کرده که هدف از آن پاکسازی مرز از اشرار مسلح است.

چندی پیش نیروهای پاکستانی در دو عملیات جداگانه به مخفی‌گاه تروریست‌ها در منطقه «خضدار» و« کچ» نزدیکی مرز ایران حمله کردند که بر اثر آن دست کم 5 شبه‌نظامی جدایی طلب بلوچ کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.

ژنرال «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان در نشست خبری خود در راولپندی مقر ارتش این کشور از افزایش نیروهای نظامی در مرز ایران خبر داده بود.



شهنام May 11, 2019 02:59 PM

البته جالب اینجاست که این به اصطلاح حصار مرزی ۲۵ کیلومتر داخل خاک ایران است! این یعنی‌ اشغال خاک ایران بدون هیچ دردسری توسط دزدان پاکستانی فقط و فقط به دلیل خریت و بی‌ عرضگی آخوندهای اشغالگر ایران و پاسداران گوسفند نخود مغز

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 11, 2019 03:14 PM

جدایی طلبِ ایرانی وجود ندارد و اینان بیگانگانی هستند که کشور ما ایران را اشغال کرده اند ایرانیان پروانهٔ کشتنِ اینان را به پاکستان می هد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: