آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 آبان ماه 1398 = 02-11 2019

هواپیمای سپاه؛ موافقت ایتالیا با درخواست آمریکا

یکی از سرکردگان نیروی قدس سپاه پاسداران اعتراف کرد که هواپیماهای شرکت ماهان در جریان جنگ سوریه اقدام به جابجایی نیروهای نظامی می‌کرده است.

پاسدار نصرت‌الله حسینی‌‌پور گفت: این را بدانید که در جابجایی نیروها به سوریه فقط با هواپیمای غول پیکر ماهان بود که به داد ما می‌‌رسید، زیرا زیر رگبار دشمن وارد فرودگاه دمشق می‌‌شد و نیروهارا پیاده می‌‌کردند.

اعتراف این سرکرده سپاهی نشان می دهد که ایالات متحده در تصمیم خود برای گنجاندن ماهان ایر در فهرست نهادهای تروریستی کاملا بجا عمل کرده است.


ایتالیا پروازهای ماهان را ممنوع می‌کند

در همین حال پایگاه اینرنتی «نشنال» گزارش داد دولت ایتالیا پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به این کشور را در اثر فشارهای آمریکا ممنوع می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته پایگاه خبری نشنال، این اقدام ایتالیا پس از سفر اخیر مایک پامپئو - وزیر امور خارجه آمریکا - در اوایل اکتبر، انجام خواهد شد.

روزنامه ایتالیایی «استامپا» گزارش داد، توقف پروازهای این شرکت هواپیمایی به ایتالیا در جریان سفر اخیر پامپئو به طور جدی مطرح شده است.

این روزنامه ایتالیایی ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) را تاریخ آغاز اجرای ممنوعیت پروازهای ماهان به ایتالیا اعلام کرده است.


التماس برای تهیه سوخت هواپیما در خارج

به هواپیماهای جمهوری اسلامی در فرودگاه‌های خارجی، بنزین نمی‌دهند

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی با بیان اینکه با وجود رایزنی ها و مذاکرات، متاسفانه مشکل سوخت رسانی به دلیل تحریمها ادامه داد، گفت: موضوع عدم سوخت رسانی به شرکت های هواپیمایی ما در برخی فرودگاههای بین المللی به سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی منعکس شده است.

به گزارش ایرنا پرواز شماره ۷۲۱ هواپیمایی ایران ایر به مقصد فرانکفورت که هفته گذشته با تاخیر هشت ساعته ایران را به مقصد آلمان ترک کرد در شهر آنکارا در ترکیه برای سوخت گیری مجبور به توقف ۴ ساعته شد.

به گفته یکی از مسافران این پرواز، پس از ساعت ها مذاکره و درحالی که مسافران داخل هواپیما بدحال شده بودند با انتقال دو تانکر سوخت از خارج فرودگاه، سوخت هواپیما تامین شد.



حقیقتگو November 2, 2019 06:56 PM

باید دانست که ایتالیا و شرکاء انکاربرایشان مهم نبوده است که هواپیماای مسافربری ماهان تغییر کابری داده و درحقیقت جزئی ازارگان کشنده مردمان سوریه بوده است وحالا بافشارامریکا که با شیون زدن موگیرینی همراه است ایتالیا وادارشده است هواپیمای ماهان را تحریم کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: