آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 تیر ماه 1398 = 01-07 2019

فیلم؛ مردم ایران در انتظار حمایت آمریکا هستند

مردم ایران در انتظار حمایت آمریکا و جهان برای خیزش خود هستند

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، شاهزاده رضا پهلوی در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه “اسرائیل بیست و چهار” (فیلم زیر) گفت که ملت ایران از رژیم کنونی و امکان تحول آن کاملا مایوس شده و اکنون هنگام آن است که برای تغییر کامل ساختار حکومتی اقدامات قاطعی صورت گیرد و ایرانیان امید دارند از حمایت ایالات متحده و دیگر کشورهای جهان برخوردار گردند.

از شاهزاده رضا پهلوی در این مصاحبه پرسیده شد که آیا ایالات متحده باید همچنان در راه کشاندن رژیم ایران به تغییر ماهیت و گردن نهادن به هنجارهای بین المللی باشد و یا آن که دولت واشنگتن باید به مردم ایران یاری برساند که این حکومت را براندازند. شاهزاده رضا پهلوی گفت:

من گمان دارم که حتی امروز نیز مردم ایران در استانه خیزش همگانی قرار دارند. این امری است که در ماه های اخیر در نقاط مختلف ایران شاهد آن بوده ایم. من اطمینان دارم که دولت کنونی ایالات متحده بخوبی از این واقعیت آگاهی دارد.

در واقع می توانم بگویم که پرزیدنت ترامپ بیش از هر رئیس جمهوری پیشین درک می کند که مردم ایران چه می خواهند و از خواسته های آنان جانبداری می کند و من تصور نمی کنم که لزومی داشته باشد که ما مردم ایران را به خیزش فرا خوانیم. ولی پرسش اساسی آن است که چگونه و چه نوع کمکی را می توان در اختیار مردم ایران قرار داد که کارزار آنان را آسان تر کند.

شاهزاده رضا پهلوی در ادامه سخنان خود گفت که اگر جامعه جهانی به ملت ایران برای برانداختن این رژیم یاری برساند، به فتنه گری های حکومت نیز پایان داده خواهد شد و دیگری نیازی به روی آوردن به جنگ برای جلوگیری از این گونه رفتارهای رژیم نیازی نخواهد بود.


آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است

برایان هوک، نماینده دولت ایالات متحده در امور ایران، چند روز پیش در لندن تاکید کرد که دولت آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است و در سیاست خارجی خود مشخص کرده است که خواست مردم ایران با خواست دولت آمریکا اشتراکات فراوانی دارد..




www.youtube.com/watch?v=QicMeO5qCC0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پلنگ ایران زمین May 12, 2019 03:17 PM

سلامتیِ آمریکا، سلامتی پرزیدنت، سلامتی برایان هوک سلامتیِ تیمِ آمریکا، مخلص همهٔ ایرانی ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاوه آهنگر July 1, 2019 08:37 AM

تنها راه رهایی رفراندوم آراد تحت نظارت سازمان ملل

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 1, 2019 10:01 AM

آنچه را که شاهزاده رضا پهلوی بدان اشاره کرده اند بدون هیچ گونه کم وکاست واقعیاتی غیر قابل انکار وغیر قابل چشم پوشی هستند رژیم جمهوری اسلامی بعنوان یک نظام ضدایران وضدبشری توی روز روشن دخترایرانی لیدا کاوه را میدزددو5 روزاین دختررادر حالت ربایش مخفی میکند وهنوز مشخص نیست که چه برسراین دختر ما آمده است؟ درآنسو ترماموران لاشخورانتظامی جوانان مارابجرم آب بازی با چنان وحشیگری موردضرب وشتم واهانت قرارمیدهند آنسو تربسراغ یکی ازامضاکنندگان نامه 14 نفره میروند وبا چاقواوراتهدید میکنند و هزاران نمونه دیگری که نیازی به تکرار ندارد در چنین فضائی مردم آماده هرنوع حرکت میلیونی هستند تا یکبار برای یک عمر طومار کثیف این حکومت رادرهم بپیچند اما سبعیت و خونخوارگی عمله های استبداد بایدبنوعی درهم کوبیده وزمینگیرشود دراینجاست که ما نیازمندکمک هستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


manam,tanha July 1, 2019 11:23 AM

سیستم جاسوس سازی نظام مسبب بی اعتمادی مردم به همدیگر شده سرعت پایین اینترنت و فیلترینگ شبکه های اطلاع رسانی سبب شده که مردم از دسترسی به خیلی از اخبار و وقایع دور باشند و همواره تحت شستشوی مغزی و تبلیغات مسموم صدا وسیمای خودش قرار دهد ضمن اینکه با ارسال مدام امواج پارازیت ،القاء و کاهش حافظه، افسردگی و ناامیدی را با انبوه مشکلات روزمره ،گرانی،بیکاری،دامن زده است
حال که بازوهای اقتصادی و سیاسی این هیولا تضعیف شده است،قطعاً زدن ستون فقرات نظامی آن می تواند امیدوحرکت رادرمردم تقویت کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف July 1, 2019 12:51 PM

اگر امریکا نظام رو بزنه و رهبرشون رو بکشه و امریکا بتونه یک حزب ازاد از طرف همه طیفهای مردم ایران وارد مجلس کنه در کمتر از یک سال دخل کل نظام بدون خون ریزی اومده بعد از اون جناب شاهزاده هم اگه دوست داشتن میتونن حزب تشکیل بدن واگه رای اوردن 4 سال زییس جمهور بشند نه کمتر نه بیشتر همین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: