آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 اردیبهشت ماه 1398 = 13-05 2019

فیلم؛ دانشگاه تهران: طنین شعار مرگ بر دیکتاتور

دانشگاه تهران امروز بپا خاست؛ تجمع دانشجویان در اعتراض به حجاب اجباری به خشونت کشیده شد. علیرغم لشگرکشی مزدوران بسیجی به دانشگاه، دانشجویان معترض دلیرانه ایستادگی کردند و آنها را گوشمالی دادند

امروز جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به طرحهای سرکوبگرانه رژیم به بهانه حجاب و قوانین سرکوبگرانه کمیته انضباطی در محوطه دانشگاه تجمع کردند. یکی از دانشجویان تراکتی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: آزادی انتخاب حق مسلم ماست.

دانشجویان دانشگاه تهران طی هفته گذشته شاهد حضور و استقرار نیروهای بسیجی در همراهی با ماموران، به منظور افزایش جو ارعاب در دانشگاه بوده‌اند.

افراد لباس شخصی امروز همراه با ماموران اونیفورم پوشیده، کوشیدند دانشجویان را متفرق کنند و به کتک زدن آنها پرداختند. فعالین در تهران می گویند فضای دانشگاه تهران بشدت ملتهب است و احتمال می رود طی روزهای آینده تظاهرات اعتراضی به بیرون از دانشگاه کشیده شود.

فیلم زیر: دانشجویان در مقابل درب دانشگاه شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند




www.youtube.com/watch?v=3GM5aD82e9Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نوید May 13, 2019 02:45 PM

همین شعار نکبتی ،۴۰ سال پیش میهنمون رو به خاک و خون و بدبختی کشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


نوید May 13, 2019 11:25 PM

منظور من شعار مرگ بر دیکتاتور نبود بلکه شعار الله اکبر بود که بسیجی ها سر دادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار May 14, 2019 11:06 AM

امیدوارم این خیزش هر چه زودتر در کشور سراسری شود و به تمام ایران سرایت کند و امیدوارم اپوزیسیون ایران این بار این ملت را قدم به قدم فقط پشتیبانی کند و بگذارد این ملت آنگونه که خودش تصمیم می گیرد تکلیف این رژیم را قبل از اینکه ایران زیر و رو شود روشن کند * مرسی از دانشگاه یان میهن امیدوارم این بار کار را تمام کنید و میهن را از این ددان پس بگیرید *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: