آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 اردیبهشت ماه 1398 = 17-05 2019

فیلم؛ کارزار فشار حداکثری و فرار موش از گربه!

فیلم زیر: توییت تازه وزارت خارجه آمریکا: کارزار فشار حداکثری علیه رژیم ایران ادامه دارد

امام جمعه خامنه ای: آمریکا می‌خواهد نظام را نابود کند...وضعیت موشی که در وحشت از گربه،‌ جلوی لانه خودش میخکوب شده است!

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مشهد امروز وضعیت رژیم ملاها را به موشی تشبیه کرد که در حال فرار از گربه است و گفت: دشمن می‌خواهد کاری بکند ما وحشت بکنیم. دیدید وقتی که گربه‌ای موشی را تعقیب می‌کند؟ این موش همین قدر که چشمش به گربه افتاد و قیافه گربه در دل او ایجاد وحشت کرد حتی سر یک قدمی لانه‌اش میخکوب روی زمین می‌ایستد.

آخوند علم الهدی در ادامه رژیم ملاها را به آهویی تشبیه کرد که از ترس جانش در حال فرار از یک سگ شکاری است و گفت: یک سگ تازی آهویی را تعقیب می‌کرد. هر چه می‌دوید به آهو نمی‌رسید. آهو برگشت به سگ تازی گفت هر چقدرتو بدوی به من نمیرسی بخاطر این‌که تو میدوی تا یک شکار بگیری من دنبال جانم میدوم...

وی با اشاره به اینکه آمریکای ملعون وارد فاز جدیدی شده است، گفت: ترامپ می‌خواهد با یک حرکت، نظام را نابود کند، ولی در درجه اول باید مسئولان ما نترسند. وحشت نکنند، سست نشوند..

وی با نگرانی گفت: این عربده‌هایی که امروز رئیس جمهور آمریکا می‌کشد ۴۰ سال است آن را تجربه کرده‌ایم؛ روسای جمهور پیشین نیز عربده داشتند، اما ترامپ عربده‌هایش خشن‌تر است.

امام جمعه مشهد افزود: مهم این است که ما نترسیم؛ آمریکا می‌خواهد اراده ما سست و سپس تسلیم شویم و این تسلیم یعنی تسلیم به نابودی است.

علم الهدی با اشاره به اینکه عربده‌کشی آمریکا با هدف ایجاد هراس و کنار گذاشتن همه چیز است تا طعمه شویم گفت: با این صراحت و وقاحت ادعای مذاکره دارد، اما مذاکره بر سر چه چیز؟

وی گفت: ترامپ می‌خواهد با یک حرکت، نظام را نابود کند و فردی قداره کش مانند شاه را بگذارد. البته ما نباید بترسیم، چون همانطور که امام بزرگوار گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.




www.youtube.com/watch?v=XAt4ce3CqQM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Dariush May 17, 2019 02:03 PM

علم الهدی، تا دیر نشده به امام بزرگوارت بگو برای سر تک تک شماها ما مردم ایران نقشه داریم، بوی مرگ را احساس می‌کنید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


نوید May 17, 2019 04:22 PM

#####وی گفت: ترامپ می‌خواهد با یک حرکت، نظام را نابود کند و فردی قداره کش مانند شاه را بگذارد البته ما نباید بترسیم، چون همانطور که امام بزرگوار گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ######
این علم الهدی همون ملاایی نیست که در نظام قبل قربون و صدقه شاه میرفت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak May 17, 2019 05:46 PM

شتر در خواب بیند پنبه دانه // گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: