آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 اردیبهشت ماه 1398 = 17-05 2019

بازهم خودکشی؛ اینبار پسر ۱۳ ساله در تهران

خبرگزاری هرانا – صبح امروز یک پسر نوجوان ۱۳ ساله با سقوط از ساختمانی در تهرانسر دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد. پلیس پس از پیدا کردن نامه این کودک متوجه خودکشی وی شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، صبح امروز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۹۸، پسر ۱۳ ساله از طبقه چهارم یک ساختمان ۷ طبقه به پایین پرتاب شد.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز خبر مرگ پسر ۱۳ ساله ای به نیروهای پلیس و اورژانس گزارش شد. پلیس بعد از اینکه نامه این پسر را پیدا کرد متوجه یک خودکشی شد.
با حضور ماموران پلیس در محل حادثه نگهبان ساختمان ۷ طبقه در تهرانسر گفت: پسر ۱۳ ساله از طبقه چهارم به پایین پرتاب شد و من سریعا با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

پسر ۱۳ ساله هنگام انتقال به بیمارستان دارای علائم حیاتی بود و همین موضوع امید مادر و پدر نگون بخت را افزایش داد که البته این پسر ساعتی بعد در بیمارستانی واقع در غرب تهران تسلیم مرگ شد.

در ادامه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات بیشتر وارد عمل شد و در نخستین گام از نگهبان ساختمان بازجویی کرد.

نگهبان ساختمان در اظهاراتش گفت که منزل پسر فوت شده در طبقه هفتم است اما هنگامی که از پاگرد طبقه چهارم به پایین پرتاب شد من شاهد این فاجعه بودم و از ترس نمی دانستم چه کار کنم.

پدر پسر ۱۳ ساله به بازپرس قتل گفت: بعد از اینکه پسرم کشته شد نگاهی به پاگرد طبقه چهارم انداختم که تکه ای چوب را آنجا دیدم و احتمال می دهم پسر برای گرفتن کبوتری از پنجره پاگرد طبقه چهارم به پایین پرتاب شده است. به دلیل اینکه پسرم قبلا هم سابقه چنین کارهایی را دارد فکر می کنم کبوتر عامل مرگ پسرم باشد.

در ادامه پلیس اتاق پسر ۱۳ ساله را مورد بررسی قرار داد به نامه ای که با دست خط پسر ۱۳ ساله نوشته شده بود برخورد. در نامه به جا مانده این پسر نوجوان وی با اعضای خانواده اش خداحافظی کرده بود.
با کشف این دست نوشته گرفتن پرنده در طبقه چهارم که دلیل مرگ عنوان شده بود رنگ باخت و پلیس با پرونده خودکشی روبه رو شد.

با توجه به خودکشی اما بازپرس ویژه قتل دستور تحقیقات بیشتر در این پرونده را صادر کرد و بررسی‌ها ماموران پلیس ادامه دارد.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: