آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اردیبهشت ماه 1398 = 18-05 2019

انگلیس؛ چرا سفیر ملاها توئیت خود را حذف کرد؟

وزارت امورخارجه انگلیس به ایرانیان دوتابعیتی توصیه کرده از سفر به ایران خودداری کنند. وزیر امور خارجه انگلیس گفته است که شهروندان دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی بیشتر از سایر افراد در ایران تحت فشار بود‌ه‌اند.

چند روز پیش قوه قضائیه جمهوری اسلامی یک شهروند دو تابعیتی ایرانی-انگلیسی بنام ارس امیری را به اتهام جاسوسی به ده سال زندان محکوم کرد. نازنین زاغری، دیگر شهروند دوتابعیتی ایرانی انگلیسی نیز در زندان اوین تحت فشار قرار دارد.

سفیر جمهوری اسلامی در انگلیس، در واکنش به این هشدار دولت لندن در حساب توییتری خود، ضمن حمایت از حکم قوه قضائیه خامنه ای، توئیتی منتشر کرد که ساعاتی بعد آن را حذف نمود.

وی در توییت حذف‌ شده نوشته بود: اگر شما به عنوان یک شهروند دوتابعیتی ایرانی یا شهروند ایرانی که در بریتانیا کار می‌کنید، با سازمان‌های اطلاعاتی همکاری و یا برای آن‌ها اطلاعات محرمانه جمع آوری نمی‌کنید، بدون هرگونه نگرانی با امنیت به ایران سفر خواهید داشت و تحت حفاظت کامل قانون در ایران خواهید بود.

سفیر رژیم ملاها در لندن با حذف نوشته بالا سپس این توئیت را منتشر کرد: هر روز هزاران شهروند دو تابعیتی ایرانی و شهروندان ایرانی که در بریتانیا کار می‌کنند، در کمال امنیت به ایران سفر می‌کنند. شهروندان دو تابعیتی ایرانی و ایرانی‌هایی که در بریتانیا کار می‌کنند همگی شهروندان محترم ایران هستند و برای دیدار کشورشان و خانواده‌هایشان مقدم‌شان گرامی است.



حقیقتگو May 17, 2019 09:11 PM

ازقرارمعمول رژیم آخوندی درصددبوده ومی باشد دوتابعیتی ها بعنوان گروگان درزندان های طویل المدت برای دریافت باج های اوبامائی وارطعمه کند باید بدون هیچ گونه شک وشبهی دانست که ارقام منتشره ازدستگیری دوتابععتی اروپائی وامریکائی فقط به چند نفرختم نمیشود بلکه صدها نفر دستگیر شده اند که خانواده ها با تهدید های قوه قضائیه و سپاه پاسداران مجبوربه سکوت رسانه ای شده اند بسیاری خوش خیالان دوتابعتی که با ادعای اینکه ما سیاسی نبوده ایم که مارا دستگیر کنند باید بگویم دوتابعیتی شدن را دلیل بر رد برده بودن علی خامنه ای میداند و نوبت تتک تک این خوش تصوران خواهد رسید متاسفانه بسیاری ازهموطنان محترم که چهل ساله فقروذلت آخوندسانان را مطیعانه پذیرفتن ازروی عقده وحسودی وضربه زدن به خارج نشینان هم شده ازگروگان گیری وزندان نشینی دوتابعتی ها کمال رضایت را دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


rahim.negahban May 17, 2019 09:49 PM

فعلا هر چه سنگ است برای پای لنگ است در این بین مردم مفلوک ایران قربانی سیاست انگلیس و امریکا و نادانی رژیم ایران هستند دو تابعیتی که هیچ چند تابعیتی در خود رژیم فراوان دیده میشوداما کسی به انها کاری ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی May 17, 2019 10:34 PM

حتما همین بریتانیا پس از سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران به این حمید بعیدی نژاد پناهندگی سیاسی هم خواهد داد ولی اینجا به حمید بعیدی نژاد و دیگر مزدوران نظام ولایی هشدار میدهیم که بجای گردن کلفتی برای مردم ایران برای آینده خودشان هم که شده همکاری با رژیم را قطع کنند و به آغوش مردم ایران بازگردند که فردا دیر است و قطع همکاری در دقیقه ۹۰ دیگر پذیرفته نیست و آینده بدی در انتظار مزدوران رژیم خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sara May 18, 2019 09:02 AM

رفتن ايرانياني كه اكثر انان پناهنده بوده اند به ايران چه مفهمومي دارد؟شايد حالا ديگه از ترسشون نرن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: